10 Eylül 2016 Cumartesi

Tozlu.Com Alışveriş Yapmayın

10 yorum
İnternet üzerinden alışveriş yapmayan kalmamıştır eminim. Ama bazen öyle şeyler geliyor ki başımıza insanı soğutuyorlar. 

Yaklaşık bir ay önce bir pantolon arayışına girmiştim. Kumaş, bol ve kısa paçalı pantolonlardan. Bir tane siyah almıştım bir süre önce. Aldığım yerde bulamayınca internetten baktım. Ve hiç de ummadığım bir yerde çıktı karşıma. Tozlu.com'da! Kapıda ödeme özelliği ve iade kolaylığını da görünce verdim siparişimi. Yaklaşık bir hafta gibi bir sürede de geldi. Ama geldiğinde ürün hiç istediğim gibi değildi.
İade etmek istedim. Ürünün içerisinde gelen faturanın yan tarafında ki iade formunu doldurup kargoya verdim. Ertesi gün iade işlemleri için arandım. Başka bir ürün istemediğimi, paranın iadesini istediğimi belirttim ve bana üç ile yedi iş günü içerisinde iadenin gerçekleşeceğini söylediler. Buraya kadar her şey normal. İade için aradıklarına memnun oldum, iade işlem süresi normal bir süre çünkü.. 

Sonra ne oldu? Bugün 10 Eylül 2016. Ve ben hala iade bekliyorum! 

Sözünü ettiğim şirketin telefonlarına ulaşmak imkansız. En son on dakika hatta beklediğimi hatırlıyorum. İnatla tam on dakika bekledim hatta. Ama açan olmadı. İnstagramdan iletişime geçtim. İlk önce yine üç ile yedi iş günü dediler. Ki yedi günü geçeli baya olmuştu. Tamam dedim. On gün sonra tekrar sordum. Ödemeniz işlem sırasındadır denildi. Ödeme süresi yedi ile on gün denildi. Beş gün sonra yine sordum yine işlem süresi denildi. 31 Ağustos da yine şansımı denedim. Banka sistemlerinde yapılan güncellemelerden kaynaklı olumsuzluklar yaşandığı söylendi. Tam 21 gündür neden beklediğimi hala anlamadığım bir şekilde yine bekledim. 
6 Eylül de yine sorduğumda iadeniz yapılmıştır dekontunuz gün içerisinde gönderilecektir denildi. Ama banka işlemlerimde iade işlemi yok! İade gerçekleşse düşmez mi? Düşer. Ayrıca ödemeyi yaptıysan dekontu neden hemen atamıyorsun?? 

Daha sonra ısrarlarıma dayanamayıp bana banka onayı olmadığından iade geri dönmüştür dediler. Her gün işlem yaptığım bankadan sadece senin iade işlemin nasıl döner?  Ben tekrar Iban bilgilerimi gönderdim. 1 Eylül de iadeniz yapılmış dediler bu sefer de! Yanılıyor olabilirim diye girdim hesabıma. Tek tek baktım. YOK! Bankamın gişe görevlisinden bilgi alabilirmişim. Öyle dediler. Hesap benim hesabım, uygulamam telefonumda. Ne yapmışım, ne gelmiş, ne çıkmış hepsini görüyorum da senin yapmadığın para iadesi için neden banka görevlisinden bilgi alayım ben?

Çok sabretmişsin dediğinizi duyuyorum. Evet çok sabrettim. En son şikayet edeceğimi söyledim. Yarın yardımcı olacağız dediler. Yarın sorduğum da ne dediler biliyor musunuz? Yasal süreç tabi ki sizin tercihiniz. Ama şuan farklı işlem sağlayamıyoruz!! 

Şimdi ben başlatmayayım o yasal süreci de kim başlatsın? İade tutarı çok yüksek bir şey değil. Ama burada iade miktarının çokluğu azlığı da değil mevzu. Mevzu insanı salak yerine koymak, ve o paranın da üstüne yatmak! Öyle değilse ne, siz söyleyin bana.. Hatta aklımdan geçen tek şeyi söylüyorum. Yakın zaman da bir darbe girişimi atlattık biliyorsunuz. Tozlu.com'un sahibi de girişimci yanlısı olarak tutuklandı.Daha açık konuşmayacağım! 

Yani, bu firmadan toplu iğne bile almayın. Benden sadece tavsiye. Ne telefonları açıyorlar, ne maillere cevap veriyorlar, ne de insan gibi muhattap bulabiliyorsunuz. 
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

10 yorum:

  1. Müşteri memnuniyeti çok önemli, hele internet satışları için. Televizyonlarda sürekli reklamları dönen bir firmanın bunu -hala- öğrenememiş olması ilginç.

    Uyarın için teşekkürler. Umarım en kısa zamanda sorununa uygun bir çözüm sunar,mağduriyetini giderirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat ettiysen artık reklamları da dönmüyor :) ilk defa alışveriş yaptım. Bir daha asla!
      Umuyorum ki giderirler. Ama hiç sanmıyorum..

      Sil
  2. Canım, yaşadığın stresi öyle bir hissettim ki, resmen nefret duyguları filizlendi içimde..
    Keşke hiçbiri yaşanmasaydı, harbiden de iyi sabretmişsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır bende bol var maalesef ☺️ Keşke yaşanmasaydı. Ama buraya bu duygularla yaşayacak kadar sinirlendim..

      Sil
  3. İnternetten alışveriş biraz zor, kimi siteler gerçekten çok kötü oluyor. Umarım başına bir daha böyle bir şey gelmez, bilgilendirmen için teşekkür ederim faydalı oldu gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep alışverişlerimi internetten yaparım. Ama ilk defa başıma geldi böyle birşey. Hatta herkesin başına geldiğinde şaşırırdım. Ben kendimi şanslı hissederdim at ki bugüne kadar!
      Ben teşekkür ederim ☺️☺️

      Sil
  4. Canım yazı ıcın teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, artık görmeye tahammülüm yok. Aman dikkat edin..

      Sil
  5. Sinir oluyorum başladığı işi bitiremeyenlere. Sen ürününü geri almışsın yollasana parasını.. Geçmiş olsun, hala yok mu?

    YanıtlaSil