20 Ağustos 2016 Cumartesi

Çekiliş Kazandım 💕

12 yorum
Gökten kasnak yağsa bir tanesi kafasına geçmeyen ben çekiliş kazandım. 💕💕
Sevgili Bayan Kirpik bir çekiliş düzenledi. Bende buralarda yeni olduğumdan biraz çekindim katılmaya ama kendisi 'yok sen yenisin hayır katılamazsın' demedi aldı beni listesine Şans bu ya kazananlardan biri ben oldum. Diğer kazanan arkadaşları da tebrik ediyorum.

Kazananlardan biri olduğumu görünce tepkimi kendisinin sayfasında da belirttim. Gerçekten şaşırdım çünkü böyle şeylerde hiç şanslı değilim. Kaç defa araba kazanmak için avmlerde delice alışverişler yaptım bir bilseniz 😂 Neyse konu bu değil.

Hediyelerimden bahsedeyim birazcık.. Şöyle toplu bir fotoğraf çekildik ilk önce.





O kadar güzel ambalajlamış ki hiç biri zarar görmeden gelmiş. Ellerine sağlık 😍
Ve ne yalan söyleyeyim daha önce hiç kullanmadığım ürünler var içerisinde. Bazılarının da farklı renklerini kullandım. Yani demem o ki ne kadar makbule geçti bilemezsin Bayan Kirpik 😘

Benim makyaj konusunda bir şeyler söylemeye pek dilim dönmez. Çok severim makyaj yapmayı ve makyaj malzemesi almayı. Ki bu konuda servetim olduğu da söyleniyor ama ben kendimi makyaj konusunda yorum yapacak kadar iyi hissetmediğim için kısa kısa gelen hediyelerimi hemencik paylaşayım istedim.
  • Essence The Velvets Tekli Far | 08 Coral Me Maybe 
Rengine bayıldım. İçerisinde çok belli olmayan minik simler var. Tam bana göre 🙈
  • Maybelline NY Diamond Glow By Eyestudio | 02 Coral Drama 
Bende bu paletin Coffee Drama rengi var ve çok uzun zamandır kullanıyorum. Zaten memnun olduğum bir ürün olduğundan yine severek kullanacağımdan eminim.. 
  • Essence XXXL Shine Lipgloss | 08 Glamour To Go

Kutuyu açar açmaz ilk elime aldığım ve ilk ürün ambalajını açıp denediğim ürün oldu diyebilirim. Sabahtan beri dudağım da olan ruju sildim hemen bunu sürdüm. Kokusu harika. Adından da anlaşıldığı gibi XXXL Shine. Yani parlaklığı da mükemmel bir lipgloss.

Diğer ürünlerim ise Note Ultra Rich Color Eye Pencil 01 Black, Essence Lipliner 06 Satin Mauve ve Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Çift Etkili. 


Essence Lipliner hariç diğer ürünleri daha önce hiç kullanmadım. Göz kalemini yıllar önce kullanmayı bırakmıştım. Eyelinerlar diplinerlar çıkınca göz kalemlerinin pabucu dama atılmıştı bende. Essence Lipliner'ı daha önceden çok severek kullandığım bir ürün. 

Kısacık bir teşekkür yazısı yazar çıkarım derken kocaman bir yazı oldu yine. Çenem düşüyor bazen..

Sevgili Bayan Kirpik. Ne kadar teşekkür etsem sana bilemedim. Notuna da yazdığım gibi;
Bir Sonra Ki Çekilişte Görüşmek Üzere 💐💐💐



*** Bu arada Sephora çeki hala sahibini bulmadı.. Sahip olmak isterseniz Buraya



Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

12 yorum:

  1. Güle güle kullan canım , tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. Canimm begenmene cok sevindim mus mutlu güzel gunlerde kullan😘

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel canım, güle güle kullan :) ben bir çekiliş bile kazanamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın Zamanda bende yapmayı düşünüyorum. Hemen gelirsin sana öncelik sağlarım 😂😂
      Teşekkür ederim canım ☺️

      Sil
  4. Sans hep senden yana olsun güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansımız eksik olmasın.. Teşekkürler :)

      Sil
  5. Tek şanssız ben değilim demek ki :D güle güle iyi günlerde kullanın :)
    Blogunuzu takibe almak istedim ama izleyici kısmı gözükmüyor maalesef :(
    Bilgisayara geçince tekrar deneyeceğim.

    Şansınız daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu problem bende var sanıyordum sadece. Bende de telefondan girince izleme kısmı gözükmüyor.
      Şansımız hep bizimle olsun 💕💕

      Sil
  6. Kendim kazanmış gibi oldum :))

    Tebrik ederim bitanem güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun güzelliği 💕
      Teşekkür ederim tatlım 😘

      Sil