15 Ağustos 2016 Pazartesi

Herkese Teşekkürler!!

10 yorum
Mutluyum çok  mutluyum.
Mutlu olmam için bolca sebebim var. Benim için ne güzel bir gün.


Yaklaşık bir aydır buradayım. Daha önce bir kaç kez blog deneyimim olmuştu ama hüsranla sonuçlanmıştı. Sanırım biraz da tecrübe edindim ki bu yüzdendir bir ay gibi bir sürede 1000 görüntülenme olmuşuz ^^



Bu sebeptendir kiiii herkese çok çok teşekkür ederim desteğiniz için. Daha nice binler görelim hep birlikte inşallah :)

Bir sonra ki mutluluğum ise bugün beni benden daha çok seven kadının doğum günü. Canım annem ❤️ Her zaman söylüyorum buradan da söyleyeceğim.

Seni Çok Seviyorum.
İyi ki benimsin, canımsın, arkadaşım, dostum. Şu hayatta ki en güzelim iyi ki doğdun...





Bu post da böyle kısa ama mutluluk dolu olsun. Mutluluklar hiç eksik olmasın.

                                                                ❤️❤️❤️
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

10 yorum:

  1. Annenizin dogum gunu kutlu olsun nice mutlu saglikli yaslari olsun insallah basarilarinizinda devamini dilerim umarim hepimiz dahada iyi yerlere geliriz cok sevindim sizin adiniza 😊😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim 💕

      Sil
  2. Canımm cok sevindim nice binlere insallah ^^ Annenin ellerinden öperim iyiki doğmuş <3

    YanıtlaSil
  3. Aneniciğinin doğum günü kutlu olsun, Allah yanı başından eksik etmesin, varlığı hep seninle olsun inşallah.. Ve daha nice yüz binlere diliyorum, çok daha büyümen dileği ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler bunlar 🎈 Çok teşekkür ederim. Hiç birimizin annesi eksik olmasın.

      Sil
  4. Annenin doğum gününü kutlarım bitanem.. İnşallah bloğun çok çok daha güzel yerlere gelecek bitanem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur. Bir hüsranı daha kaldıramam 😌 Teşekkür ederim 💕

      Sil
  5. Annenle, sevdiklerinle nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil