28 Eylül 2016 Çarşamba

İyi Ki Doğmuşum Mu Ne 🎈 | Beni Tanıyın

16 yorum
Bugün benim günüm.. İçimdeki doğum günü çocuğunu dışarı çıkarma günüm. 

Bu sebeptendir ki size beni tanıyın yazısı hazırladım. Hadi bakalım ☺️

•Hapşırdım mı bir kere hapşırmam en az 6-7!

•Her şeyin en iyisi olsun isterim. Arkamdan konuşturmamam lazım.

• Eşyalarımın izinsiz kullanılmasına çok kızarım. Bu bazen kıskançlık olarak algılansa da asla kıskançlık yada cimrilikten değil.

•Küçükken hep asker olmayı istemişimdir. Teğmen olmak en büyük hayalimdi. Ama olamadım 😞


•Kek yapmayı çok severim. Hatta en çok kek yaparım. İlerde inşallah bi kek evi açmayı düşünüyorum.

•Şuan bir turizm acentesinda çalışıyorum. İşim gereği sürekli yurt içi ve yurt dışı tatiller satışı yapıyorum. Ama hiç yurt dışına çıkmadım. Ve çok istiyorum.

•Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. İnsan, ağaç, börtü böcek ☺️ hatta bi ara instagramım ağaç fotoğraflarıyla doluydu.

•Resime de fotoğrafa da resim diyenlere takıntısıyım. Resim yapılır fotoğraf çekilir!

•Tatlıyla tuzlu yemeği çok seviyorum. Patates kızartması ve bal, peynirle reçel gibi. Herkes yemiyor galiba. Ben yediğimde garip garip bakıyorlar ☺️☺️

•Bende olan bir şeyin başkasında olmasını sevmem. Ama sanırım bunu aşıyorum ki blog dünyasına girmemden anlaşılıyordur.

•Müzik dinlemeyi çok severim. Ama ne yazık ki o şarkının cılkını çıkarana kadar dinler daha klibi çıkmadan bezdiririm kendimi.

•En çok zevk aldığım şey araba kullanmak. Hatta çok iyi araba kullanırım. Kullandığım arabayı da yadırgamam. Sanki yıllardır kullanıyormuşum gibi olur. Hız delisi değilim ama ucundan birazcık sevdiğim doğrudur. 50 ile gideyim ama arabayı ben kullanayım ☺️

•Mağazalarda kabine girmek fobim. Bu yüzden kıyafetlerimi denemeden alırım.

•Eskiden uçak korkum vardı. Ama bunu bir iki uçuşla yendim. Bazen keşke pilot olsaydım bile diyorum.

•Doğum günümü çok seviyorum 💕 Ama  baya bir çok. Hem gününü hem ayını. 28 eylül değil de 29 ekim olsa sevmezdim galiba 😂

•Çanta ve ayakkabı deliliğim var. Görünce dayanamıyorum. Çanta yeni yeni oluştu ama ayakkabı çocukluktan geliyor. Hatta annem evlenince çeyiz olarak ayakkabılarını vericem diyor. Sayısını bilmiyorum ama bayaaaa ayakkabım var.

•Futbolu çok seviyorum. Ofsaytın ne demek olduğunu biliyorum 😊 söylemeden geçemicem koyu Beşiktaşlıyım.

•Aslen Afyon'luyum. Ama hiç Karahisar kalesine çıkmadım. Bunu yazarken bile utandım.

• Kıvırcık saç hastalığım var. Üç kez perma yaptırdım. Hatta ilkinde saçlarımı bile yaktım. 

• Tembel insana tahammülüm yok. Herkesi her şeyi bir nebze anlayabilirim ama tembelliği anlamam beklenemez. 

• Karşımda ki insan kim olursa olsun verdiğim değeri anlamıyorsa ya da hak etmiyorsa soğurum. Üstüne gidemem anlasın diye. Daha fazla anlatmaya gerek duymam. 

Hepsi bu kadar değil tabi ki. Ama farklı yazı olsun istediğim için bugün böyle bir yazı olsun istedim. Belki ilerleyen zamanlarda Beni Tanıyın 2 gelir 😊

Sevgiler 🎈🎈🎈


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

16 yorum:

  1. İyi ki doğdun, nice mutlu yaşlara :))
    Kabin derdi bende de var, ilk kez benden başkasında duyuyorum :)) Çoğu şeyi denemeden satın aldığım ve hatta online alışveriş yaptığım doğrudur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daralıyorum gerçekten. Bi deneyin isterseniz dediklerinde bile panik oluyorum 🙈
      Teşekkür ederim 💕

      Sil
  2. Dogum gunun kutlu olsunn nice senelereee sevdiklerinle 😘🎂

    YanıtlaSil
  3. İyi ki doğdun 🎂 yazı ne kadar samimi olmuş ay bende kıvırcık sacım var bende bu yüzden kaç kere sac düzleştirdim saatlerce kuaför de kaldım ama sonuç hüsran 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım pırasa gibi 🙈🙈 o yüzden hiç sevmiyorum düz saçı. Kıvırcık saç candır 😬😀
      Teşekkür ederim 💕

      Sil
  4. İyi ki doğdun 🎉🎈🎂 çok samimi güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeme sevindim 😍😍 teşekkür ederim 💕💕

      Sil
  5. Mutlu yıllar sevdiklerinle beraber <3

    YanıtlaSil
  6. Nice mutlu yıllara, o kadar içten yazmışsın ki gülümseyerek okudum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum 🎈💕 teşekkür ederim 💜💜

      Sil
  7. Doğum günün kutlu olsun, kendini anlatabilmek en zoru. Keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Geç gördüm kusura bak lütfen. Biraz zor oldu evet. Yaklaşık bir ayda hazırladım yazıyı desem..
      Sevgiler 💕💕

      Sil
  8. Vallahi ben de çok keyif aldım okurken bir nebze de tanımış oldum hatta ortak noktaları bile buldum (tembel insana tahammül konusu araba sürmek tutkusu vs..)..bir resim oluştu şimdi gözümde sanki sanki;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper 😍 Bence bu kadar araştırmaya beni bile bulursunuz diye düşünüyorum ☺️☺️

      Sil