31 Ekim 2016 Pazartesi

Bloğum Yeniden Doğdu ♥ Değmesin Yağlı Boya

12 yorum
Temmuz ayında açtığım bloğumun uzun zamandır tasarımıyla ilgili sıkıntılar yaşıyordum. Kendi kendime header yapıyordum ama köklü bir değişim ve güzel bir tasarıma ihtiyacım vardı. Değişiklik için bir süre baya bir araştırma içerisine girdiğim oldu ama istediğim gibi birini bulamadım. Aman ne istiyorsun ki derseniz rahat rahat ne istediğimi anlatabileceğim ve beni anlayan biri.. Ve buldum :)


Çok değil yaklaşık 10 gün önce tesadüfen çıktı karşıma Sevgi Hanım. Bloğunu gezdim, yaptıklarına baktım ve hemen kendisine mail attım. Kendisi de beni hiç bekletmeden cevap verdi. Yaptığı tasarımlar kendi bloğunu tasarlıyormuş gibi. O kadar özenli ve güzel.. Merak ettiniz dimi? Değmesin Yağlı Boya Sayfasını gezince söylediklerimin abartı olmadığını göreceksiniz. 

Sayesinde bloğum daha temiz daha düzenli ve çok daha güzel. Ellerine, fikrine ve emeğine sağlık Sevgi Hanım. Bu Fındıkurdu'nu ne kadar mutlu ettiniz anlatamam.. 

Yeni tasarımımla yeni yazılar yazmak için heyecanlıyım. 

Eğer sizinde bloğunuzla alakalı bir sıkıntınız yada tasarım değişikliği isterseniz Sevgi Hanım bir süreliğine hediye karşılığında derdinize derman olabilir. 
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

12 yorum:

  1. Çok beğendim yeni temanı. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende bayıldım 😍😍

      Sil
  2. Güle güle kullan yeni tasarımını :) Çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten sade ve şık olmuş tasarımın yapanın ellerine sağlık. Bende bloguma uygun bir tema yada tasarım arıyorum fakat bir süre nadasa yatırdığım ve şimdi tekrardan başladığım için yazma işlerine, biraz biriksin yazılar izleyici toplayayım öyle düzenlerim diyorum. Şimdi kendimin yazıp kendimin okuduğu bir bloga bunca emek yazık olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün düşünürsen +değmesinyağlıboya'ya mutlaka bi uğra. Eminim senin bloğun içinde harikalar yaratacak 🌸🌸

      Sil
  4. Ne iyi yapmışsın canım. Çok güzel olmuş gerçekten :) Güzel yazılarını bizimle paylaştığın nice güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😍 Problemin varsa kesinlikle öneririm ☺️

      Sil