25 Ekim 2016 Salı

Kahve Muhabbeti #2

Hiç yorum yok
Dün bir yazı okudum Twitter da. Linkini buraya bırakıyorum okumak isteyen olursa diye. 

Yazının başlığı Hayatımızdaki En Önemli Şeyler

Yazılanlar evet doğru. Hepsine katılıyorum. Ama benim dikkatimi çeken şey hayatımızda ki en önemli şeylerin sıralaması. Yayında ki sıralama;


Sağlık
Su
Taze meyve ve sebzeler
Ev
Temiz kıyafetler
Temiz hava
Müzik
Boş zaman 
Aile
Sarılma


Ne var bunda diyenleriniz olacaktır. Yayını yazan kişi sıralamaya dikkat etmeden yazmış da olabilir. Yada yazara göre sıralama bu şekilde de olabilir. Ama hem kendi sıralamamı hem de siz nasıl düşünüyoruz bunu merak ettiğim için şuan bu kadar cümle..

Öncelikle bir sıralamaya koyacak olursam önce SAĞLIK! Ve her şeyin başı tabi ki sağlık. Bir de sağlıkla ilgili Goethe'nin bir lafı vardır muhakkak duymuşsunuzdur. Ne güzel ne doğru bir sözdür bu..

“İnsanlar önce para kazanmak için sağlıklarını,
sonra da sağlıklarını kazanmak için paralarını verirler.” 
Sanırım sağlığımdan sonra AİLEM gelecek ikinci sıraya. Annem, babam ve kardeşlerim.. Onlarsız hayatta mutlu olabileceğimi sanmıyorum. Bu dünyada beni koşulsuz seven birilerine ihtiyacım her zaman olacaktır.
Ailemden sonra gelen sıra onlarla mutlu yaşayabileceğim bir EV ve bu ne kadar zor olsa da TEMİZ HAVA. İyi kötü bir evimiz olduktan sonra temiz havayı istiyorum evet. Çünkü eve sahip olmak temiz havaya sahip olan bir yerde yaşamaktan daha kolay. 
Bunlardan sonra ise hayata tutunmak olacak. Açlıktan ölmemem lazım dimi.. Sağlığımı korumak için artık TEMİZ SEBZE MEYVE ve SU'ya ihtiyacım olacak. Sıcaktan ve soğuktan korunmak için KIYAFETLER. Ruhumu dinlendirmek için MÜZİK.. 
Ve SARILMAK.. Sarılmak bir insanın hayatındaki en önemli şey mi yoksa insan hayatında ihtiyaç mı bilemedim.. Sevgi yada saygı değil de sarılmak neden en önemlisi.. İnsan sevmediği ve saygı duymadığı birine sarılabilir mi? Kendi adıma söylüyorum. ASLA! Bu yüzden yazıyı okurken ki linke bakarsanız göreceksiniz en sona yazılmış sarılmak. Sarılmak mı! demedim desem yalan olur. Çünkü dedim. Ama yine de;
Sevdikleriniz hala hayattayken sımsıkı sarılın!

Size göre bu sıralama nasıl? Yada bunların dışında hayatınızda ki en önemli şey nedir? Yorumlarınızı bekliyorum..

Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder