13 Mart 2017 Pazartesi

D&R Kitap Alışverişi ❤

Hiç yorum yok
Şubat ayında maillerime gelen bir kampanyadan yararlanmak istedim. D&R şubat ayı boyunca yapılan tüm alışverişlere ücretsiz kargo kampanyası başlatmış. Almak istediğim bir kaç kitap vardı. Bende hemen edinmek istedim.

Aldığım üç kitaptan ikisi Atatürk ile ilgili. Biri Gençler İçin Fotoğraflarla Nutuk. Yıllardır okumak istediğim ama kalın diye hep kaçtığım bir kitap. Kaçmak için sebebim saçma gelebilir. Şuan bana da inanılmaz saçma geliyor. Ama şunu anladım ki bir şeyleri savunabilmek için okulda öğretilenler yeterli gelmiyor şu günlerde. İnsanların gözü kör olmuş ve bunu biz gençler değiştireceğiz. O yüzden geldiği gün hiç vakit kaybetmeden okumaya başladım. Ve bir tavsiyem var. Bu kitabı olmasa bile lütfen şuan bir kez Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi'ni açıp okuyun.



Diğer aldığım kitap ise Can Dündar'ın yayına hazırladığı Yaveri Atatürk'ü Anlatıyor. Atatürk'ün yaveri Salih Bozok, Selanik yıllarından başlayarak ölene kadar bir gölge gibi izlediği,sınırsız bir sevgiyle bağlı olduğu Atatürk ile yaşadıklarını anlatıyor. Tavsiye üzerine aldığım bir kitap. Bir bölümünü okumaya başladım. Gerçekten çok etkileyici.

Bir diğeri ise oyuncu Zafer Algöz'ün yazdığı bir kitap. Kendisini twitter dan da takip ediyorum. Kitabı gördüğüm günden beri isminden ötürü fazlaca merak etmiştim. Kitapta hayatı boyunca yaşadığı komik, ilginç anılarını anlatıyor. Kemal Sunal, Cem Yılmaz, Sadri Alışık ve çok daha fazla kişiyle anıları bulunuyor. Kitabı iki günde bitirdim sanırım. Eğlenceli bir kitap olmuş. Güzel anıları okumak çok güzeldi.

Kargo için biraz beklesem de çok güzel bir alışveriş oldu benim için. Dört gözle kargonuz yola çıktı mailini, mesajını beklediğim bir alışverişti. Peki benden önce okumuş olan var mı bu kitapları? Yorumlarınızı bekliyorum 🙋❤
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder