3 Ekim 2016 Pazartesi

Clinique Alışverişim

16 yorum
Bu aralar gözenek takıntım başladı. Gözenek sıkılaştırıcı bir maske arayışındaydım. Çok fazlaca araştırmalarımdan sonra Clinique denemeye karar verdim. 

Aslında çok fazla gözeneklerim yok. Ama her sabah makyaj yaparken kendi kendime moral bozuyorum. Hatta Clinique çalışanına bile sordum var mı gözeneklerim diye. Çok olmadığını ama bu yaşlarda bu tür maske krem vs kullanmam gerektiğini söyledi. Bende hazır bu konuda dertliyken denemek istedim. 



CLİNİQUE Pore Refining Solutions Charcoal Mask| Clinique Gözenek Arıtma Kömür Maskesi




Ürünün vaadlerinden bahsedeyim ilk önce.
    *            Yağ fazlasını ortadan kaldırır, cildi matlaştırır. Parlamayı azaltır
    *            Gözenekleri açar ve gözenek görünümünü azaltır.
    *            Ciltte detox etkisi yapar ve çevresel toksinleri ortadan kaldırır.
    *            Pürüzleri, yağı ve kiri ortadan kaldırır.
    *            Cilde ferah, temiz ve pürüzsüz bir görünüm sağlar.

 
Nasıl kullandım peki.. Temiz ve kuru cildime ince bir tabaka halinde sürüp 10 dakika kadar bekliyorum. Sürdükten hemen sonra kuruyor. 
Maskeyi uygular uygulamaz yüzüm gerginleşti. Detoks etkisi bence burda başlamış oldu. Maske kat kat değil. Elime yüzüme sürdüğümde sanki maske yokmuş gibi. Pürüzsüz ve ince. 
Şimdilik maskeyi baya beğendim. Kullanmaya devam edeceğim. Bittiğinde tekrar detayları yazarım. 
 Fiyatı 99 TL
Clinique girince bir tek bu ürünü almakla kalmadım tabiki. Diğerlerine geçelim mi?


Clinique Pop Liquid Matte Lip Colour +Primer 02 Flame Pop rengi. Uzun zamandır kırmızı ruj almıyorum :) Hafta içi güzel bir akşam yemeği için güzel bir kırmızı ruj almak aklımdaydı. Diğer markalara bakarken bu rujun yeni çıktığını ve gayet başarılı olduğunu öğrenince hemen almak istedim. İlk izlenim olarak gayet güzel. Ağzı şeffaf olduğundan biraz kötü gözükse de başarısı bunu gözardı ettirir. Fiyatı Fiyatı 79 TL 



Diğer aldığım ürün ise 3 adımlı cilt bakım seti 

Kuru ve karma ciltler için özel tasarlanmış bir set. Deneme amaçlı küçük boyunu tercih ettim. Ama eğer memnun kalırsam büyük boyuna geçebilirim. 
1 - Likit Yüz Temizleme Jeli 
2 - Clarifying Lotion Arındırıcı Losyon 2
3 - Dramatically Different Nemlendirici Losyon

Maskeyi kullandıktan sonra 2 numaralı olan arındırıcı losyonu uygulayıp 3 numarayla belirttiğim nemlendiriciyle de işlemimi tamamladım. Maskeden sonra arındırıcıyı uyguladığımda yüzüm biraz yandı. Sanırım maske ilk uygulamada işe yaramaya başladı :) 
Fiyatı 81 TL 

Clinique içeriği açısından her zaman merak ettiğim bir markaydı. Sonunda deneme fırsatım yoktu. Sonunda diyorum çünkü içeriği ve kullanımı açısından bilgi almak istediğim bir markaydı. Bölgemde satışı olmadığı için kullanmaya fırsatım olmamıştı. Ama artık Clinique İzmit'e geldi. Merak ettiğim, ihtiyacım olan ürünleri alma fırsatım artık var. 

Yeni ürünlerini gördünüz mü Clinique? Benim kullandıklarımdan kullananlar var mı? Etkilerini merak ediyorum.. 

Ben şimdi Farmasi'den gelen paketi açmaya gidiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum 
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

16 yorum:

  1. Benim de severek kullandığım bir marka, özellikle göz makyaj temizleyicisi favorim :) Mutlulukla kullanmanı dilerim :*

    YanıtlaSil
  2. Clinique markasının başka ürünlerini kullanmıştım. Gerçekten başarılı ve vaad ettiklerini gerçekleştiriyor bana göre..

    Umarım senin aldıkların da güzel sonuçlar verir :)

    Rujuna da ayrı bayıldım <3

    Bazen sitesinde güzel indirimler ya da kampanyalar oluyor, oraya da bakmanı öneririm canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlarını yazdım ama %25 indirimli aldım. Onu yazmayı unutmuşum 😀
      Ruja bende bayıldım gerçekten. 😍😍

      Sil
  3. Severek kullandığım bir marka ama, gözenek küçültücü serum kullanıp memnun kalmamıştım ve toniği çok alkollü ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bozma moralimi :) Umut ederek kullanıyorum. Umarım memnun kalırım :) Toniğin alkolsüz olduğunu duymuştum. Hatta Clinique markasında zararlı ürünlerin kullanılmadığını da duymuştum. Biraz tonik aseton gibi koksa da şimdilik tahriş vs olmadı cildim. Umarım olmaz. 💕

      Sil
  4. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  5. Rujuna ba-yıl-dım. Ben de almak istiyorum. Acaba bu marka fondöten kullanıyor musun? Keşke bir post da onun için yayınlasan.

    Bu arada takipteyim.

    Seni iki bloguma da beklerim.

    Anne-çocuk;
    http://berilcimcime.blogspot.com

    Makyaj,kozmetik;
    http://makyajbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Birsen Hanım. Ama Clinique mağazasına yada Boyner mağazalarında güzellik uzmanları gayet ilgili davranıyorlar ürün konusunda. Ben aldıklarımın hepsini uzman yardımıyla aldım. Tekrar uğrarsam mağazaya tercihim benim de fondöten olacak. Aldığımda mutlaka yazarım :) Sevgiler..

      Sil