30 Eylül 2016 Cuma

Uygun Fiyatlı Choker Yapımı | DIY

6 yorum
Doğum günümü de atlattığıma göre normal hayatıma dönebilirim. Bir kaç gündür bildiğiniz prenses modundaydım da :)

Bu yaz oldukça trend olan Choker yaptım. Piyasa da bulması zor, biraz da tuzlu. Tuzlu diyorum çünkü fotoğrafta gördüğünüz dört choker'ı o kadar uygun bir fiyata yaptım ki. Dört tanesi bir tane fiyatına geldi diyebilirim. 


Fiyatından önce nasıl yaptığımdan ve neleri nereden aldığımdan bahsedeyim. Kurdele, süet ipleri ve düğmeleri bütün tuhafiyelerde bulabilirsiniz. Gölcük bu anlamda da yetersiz olduğundan bu kadar malzemeyle anca bu kadar yapabildim. Beğenmeyenler olursa baştan söyleyeyim :) 

Choker yapmak için gerekli olan malzemelerde düğme, kolye, bileklik aksesuarları, tercihe göre kurdele, ip, deri, silikon, arkadan birleştirebilmemiz için aparatlar. Sonrası sizin zevkinize kalmış. Aslında aradığım saten kurdele değildi. Süet veya kadife kurdelelerle daha çok choker yapmayı hayal etmiştim. Ama bulamadım burada. İzmit'te bulursam yapıp iki yazısını yazabilirim. 


Fiyatına gelecek olursak.. Yanılmıyorsam bütün malzemeler için 20 TL verdim. Aparatlar, kolye uçları, kurdele ve silikon (tabancalı) da dahil. En son satın aldığım choker Coquet Accessories'ten. Saten kurdeleli choker'a 25 TL vermiştim. Kendim yapmak daha uyguna geliyor ve istediğim gibi yapabiliyorum. 

Sıcaklar yeniden geliyorken son son chokerların tadını çıkaralım dimi :)

Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

6 yorum:

  1. Elinize sağlık çok güzel görünüyor :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Ah emeğine sağlık, harikalar. Boynum kısa yakışmıyor bana tasmalar ama bayılıyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Boyla bi ilgisi yoktur chokerların ya. Deneyin soğuklar gelmeden ☺️☺️

      Sil