22 Ağustos 2016 Pazartesi

Watsons Mouistuising Facial Mask Aloe Vera Extract

14 yorum
Bu yazıyı sırf merakımı giderdiğim için yazıyorum. Benim Tutkum'un bir yazısını okudum. Yazı için tık tık  Watsons da satılan tek kullanımlık aloe vera yüz maskesini denemiş. Yazısından da anlaşıldığı gibi pek beğenmemiş.


Kendisine yorumumda da bahsettim. Banyo dolabımı toplarken elime geldi maske. Normalde böyle şeylere pek meraklı değilim. Cildim için nemlendirici yeterli geliyor bana. Kardeşim çok sever böyle şeyleri. Cildi biraz problemli olunca neredeyse bütün ürünleri denedi. Böyle bir post okuyunca dedim sana nasip değilmiş kardeşim ben bi deneyeyim eğer beğenmezsem sen zaten hiç deneme  Ki nihayetinde BEĞENMEDİM.




Bir kere her şeyden önce kağıt o kadar büyük ki. Bir insan suratı için yapılmadığını düşünüyorum. Suratıma denkleştirmeye çalıştıkça bütün saçlarım hatta kulaklarıma kadar geldi içerisinde ki ürün. Ve asla ve asla durmuyor yüzümde. Bunun sebebi hem içerisinde ki ürün fazlalığı hemde kağıdın büyük olması. Tamam kabul kağıt maskelerde yatık pozisyona bence de evet. Ama kafamı oynatmamla maskenin yüzümden akması bir oluyor. Bu sebepten on üzerinden yedi!

Ambalajın arkasında cildi beyazlatmak ve nemlendirmek için Aloe Vera etkisi ve C vitamini içerdiği yazıyor. Aloe Vera kokusuyla uzaktan yakından alakası yok. Benim Tutkum kimyasal kokusu gibi demiş ama bir kimyasal kokusu olarak da almadım ben kokuyu. Ama kesinlikle bir aloe vera değil! Buradan da üç puan kırdım!

Benim Tutkum bir kimyasal kokusu diye bahsedince kullanmadan atayım diye düşündüm ilk önce. Sonra yorumuma karşılık olarak seversen mutlaka yaz diye cevap verince, bir kereden bir şey olmaz düşüncesine kapılıp denemek istedim. Bir kimyasal kokusu almadım. Hatta kesin kimyasal kokuyordur diye birden koklayınca çok da kötü bir kokusu olmadığını fark ettim. Umarım senin kullandığının son kullanma tarihi geçmemiştir Gonca Hanım

15-20 dakikalık zor bekleyişimden sonra yüzümde kalan ürünü suratıma yedirdim ama bunu daha sonra yıkadım. Çünkü yüzümde nem değil yapışkan gibi bir şey kaldı. Sevmedim. Sonuçta yetersiz gelince sana on üzerinden sıfır veriyorum sevgili maskecik!

Zaten evde aloe vera saksıda dururken neden böyle bir şeye ihtiyaç duymuş kardeşim onu da anlamadım. Faydası o kadar çok ki annem gözü gibi bakıyor :)

Siz kullandınız mı daha önce bu maskeyi? Merak ediyorum aynı problemleri yaşadınız mı?

Bu arada yeni Header'ım için de yorumlarınızı bekliyorum.. 
💕💕💕



Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

14 yorum:

  1. çok güzel bir inceleme olmuş teşekkürler bu arada bloğunuzu takibe aldım ben de bekliyorum,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. aloe vera btkisi alıp kendimiz yapalım bari 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar uygun ki fiyatı da 10 TL diye biliyorum 😊

      Sil
  3. Hic kullanmadım canım :( güzel bilgilendirici bir yazı olmuş,tesekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanırsan bilmek istiyorum bakalım sen sevdin mi ☺️

      Sil
  4. Header güzel, sizi yeni keşfettiğim için eskisi nasıl bilmiyorum :)

    Kağıt maskeleri seviyorum ama dediğin gibi suratımıza büyük geliyor. Aloeveralı olanı denemedim,benimde evde saksıda aloeveram var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suyunu çıkararak sanırım tam bilmiyorum kullanımını ama daha güzel etki yapacağına eminim ☺️☺️

      Sil
  5. faydalı bir yazı olmuş zira bu maskelerden hep denemek isterken bir türlü fırsatım olmamıştı. şimdiyse gerek görmedim yorumlarınızdan sonra, çünkü muhtemelen bende aynı şeyleri düşüneceğim. elnize sağlık, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki seversin. Ama denersen haberim olsun lütfen :) ben teşekkür ederim 💕

      Sil
  6. Merak ediyordum, kullanmamıştım ve kullanmayacağımı da sayende anlamış oldum bitanem iyi ki paylaşmışsın çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım ☺️ Resmen bugünler için varım ben 😂😂

      Sil
  7. Kağıt maskelerden hiç beklentim yok benim, anlık iş görsünler yeter. Ancak, bu maske gerçekten kötüymüş, ara ara merak ettiklerimi alıyordum, bu aklımda olsun alınmamak üzere. Hele ki o, yüzde yapışkan his bırakması feciymiş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de denemek istiyordum canım ama yazından sonra gerek kalmadı. :) teşekkür ederim.
    Takipteyim bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil