24 Ağustos 2016 Çarşamba

En Güzel Terapi | Puzzle Yapıyorum

5 yorum
Puzzle yapmayı sever misiniz?
Çok yorulsam da ben çok seviyorum. Yoruluyorum çünkü öyle bir hırsla yapıyorum ki gördüğünüz iki puzzle her biri birer hafta olmak üzere iki haftada bitti.
Puzzle yapmanın ayrı bir keyfi var. Benim yaptıklarımın biri 1500 parça diğeri 1000 parça. İlk önce manzaralı olanı yapmıştım. Kendileri 1500 parça olur. İlk kez yapmama rağmen küçükten başlamayıp en zorundan başlamama neden diyorsunuz peki?? Ama en kolay yaptığım puzzle diyebilirim.


Sonra yoluma aşağıda gördüğünüz dansçı kızlarla devam ettim. Bunda renkler daha az olduğu için daha zordu. Ama yine de kendisi yaklaşık bir haftada bitti. Biter bitmez ikisini de çerçevelettirip evin  en güzel yerlerine astım. 


Ben bi yerde ölmeden önce mutlaka yapın listeli bir yazı okumuştum. O listenin içerisinde puzzle yapmak vardı. Ve hiç aklımda yokken heveslendim yapmaya. Bunların haricinde üç tane daha tamamlanmayı bekleyen puzzle var elimde. Doğrusunu söylemek gerekirse bu sıcakta bitirmem mümkün değil. Kış geldiğinde tekrar devam edicem.

Yaparken biraz boyun ağrısı çekiyor olabilirim kabul. Ama o kadar iyi geliyor ki! Hele bir de canınız sıkkınken oturun başına. Aklınızda hiç bir şey bırakmıyor. Kendine öyle güzel bağımlılık yapıyor. İş yerim daha müsait olduğundan orada yapıyorum. Mesailer uzuyor puzzle yapmaktan ama olsun 
😇  Hatta sabahları uyanmakta çok zorluk çeken ben 'puzzle yapıcam bugün' sevdasıyla uyanır olmuştum. Yazın gelmesi ara vermeme, dinlenmeme sebep oldu. 

Puzzle da marka olarak Art Puzzle ve Gold Puzzle tercih ettim. Ama hiç özel bir sebebim olmadı bunları tercih ederken. Resim olarak hangisini sevdiysem onu aldım. Ama şöyle söyleyeyim eksik parça çıktığında kolay temin edebileceğiniz markaları seçerseniz daha iyi olacaktır. Benim ilk puzzle bir tane eksik parça çıktı. Ankara'dan 3-4 gün içerisinde gönderdiler eksik parçamı.

Hiç puzzle eline almamışlara tavsiye hemen bir tane 500'lük de olsa edinin. Gide gele bir de bakmışsınız bitmiş olacak. 


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

5 yorum:

  1. En sevdiğim etkinliklerdendir puzzle.Hele bir de birlikte yapabileceğin birileri olunca yanında daha bir zevkli oluyor. Ben de 2 tane 1000 parçalık puzzle tamamladım. Son aldığımın bir parçası eksik çıktı 🙊 O günden beridir yeni puzzle almadım. Belki biraz zaman geçince yeniden heveslenirim diye bekliyorum şimdi ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puzzle kutusunun üzerinde ki numarayı aramıştım ben göndermişlerdi. Benim de bir parçası eksik gelmişti. Bende kışı bekliyorum 😇

      Sil
  2. vavv harikasınn, çok önceden yapıyordum ve hatırlattın, ne güzel unuttururdu herşeyi☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten unutturuyor 😇 Kış gelse de yeniden başlasam :)

      Sil
  3. çocukken daha az sayıda ve daha büyük parçaları olan yapbozlar yapardım ve çok keyifli gelirdi.. En son o resmi görmek nasıl mutluluk veriyor insana.. Seni de sarmış puzzle, o kadar kısa sürede yapmışsın.. Seçtiğin modellere de bayıldım bitanem çok zevklisin <3 Özellikle dans eden kadınlara bayıldım <3

    YanıtlaSil