27 Ağustos 2016 Cumartesi

Sevgiler Beno'dan

8 yorum
İnstagram sayesinde bir çok şeye şahit oluyoruz. Ünlülerin tatilleri, ev halleri vs vs.. 
Birkaç sene önce öyle bir şeye şahit oldum ki.. Keşfet de çok hoşuma giden bir kahve paylaşımına bakayım derken keşfettim Beno'yu. Bu kahve fotoğrafına bakayım, burada orkidelerinin fotoğrafı var ona da bakayım derken hikayesine kadar gelmişim. 

''Merhaba, evimize döndük ama bu sabah size rengarenk bir kahvaltıyla günaydın diyemedim maalesef.. Bitmeyen şiddetli öksürüklerimden ötürü bu sabah artık kapsamlı bir muayene için göğüs hastalıkları uzmanına gitmiştik, rutin bir muayeneden sonra doktor röntgen istedi biz bronşit ya da en kötüsü zatürre der diye beklerken göğüs boşluğumda bir kitleye rastlandı.. Öksürüğümle tamamen alakasızdı, yani aslında öksürükten ötürü çekildiğim röntgen kitleyi fark etmemize vesile oldu diyelim.. Emin olmak için sonrasında ilaçlı tomografi çektiler. Ve yarın sabah beni bekleyen bir pet testi var, pet testi kitlenin iyi huylu mu yoksa kanserli mi olduğunun saptanacağı bir testmiş bende yeni öğrendim. Bir antibiyotikle eve dönerim derken büyük bir şaşkınlık ve bilinmezlikle döndük eve. Bir dakika sonramız bile belli değil bu hayatta biliyordum ama bugün bir kez daha öğrendim. Şükürler olsun her halimize tabi ki.. Bu kez dualarınıza ihtiyacım var arkadaşlarım, sevgiler benodan.''

 Bu yazıyı okuduğumda nasıl etkilendiğimi kelimeler tarif edemez. Sanki ben yaşamışım bunları, benim başıma gelmiş gibi.. Bilmeyenleriniz varsa Bir Benokız'ın Yaşantısı İntagrama BenonunBlogu diye yazsanız bulursunuz.

Sonra Beno bu yaşadıklarını yazmış. Nereden başladığını, neler yaşadığını, şükürlerini, 'iyi ki'lerini, teşekkürlerini.. Bu güzel kitap çıkmış ortaya. İyi ki yazmışsın Beno, ellerine sağlık..

Bir yazısını paylaşmak istiyorum. Eminim sizde çok seveceksiniz.


Lütfen Şükret...
Yüzüm sivilceli, lekeli diye üzülüyor musun?
Üzülme!
yüzü bir şekilde yanmış insanları düşün, şükret.
Boyunun kısalığını, kilolarını, bacağının kalın olmasını veya göbeğini kafana mı takıyorsun?
Takma.
Şükret!
Yatalak olup da başkasına muhtaç yaşamıyorsun ya.
Saçın çok kötü kabarık yada istemediğin gibi diye mi şikayetleniyorsun?
Şikayetlenme.
Kullandığı ilaçlar, gördüğü tedaviler yüzünden bir anda saçını, kaşını kaybeden insanları düşün şükret.
Neden gözlerim renkli değil diye söylenme, şükret ki karanlık bir dünyada değilsin!
Kulağın mı kepçe? Ailenin, sevdiklerinin, doğanın sesini duyuyorsun ya şükret.
Neden ben güzel değilim diye mi düşünüyorsun?
Düşünme.
Bil ki gözün baktığı güzellik gerçek güzellik değildir.
Geçicidir.
Her an gidebilir.
He haline şükredenlerden ol.
Aslolan kalbinin güzelliğidir seni sen yapan
Asıl olan odur seni mutlu eden.
İstersen dünyanın en kusursuz güzellikteki insanı ol.
Eğer o gözle görülmeyen kalbin çirkinse
O güzellik hiç bir işe yaramaz.
Ve eğer kötü bir kalbin varsa işte o zaman 
Dua et! Et ki kalbin iyileşsin. Et ki şükretmeyi öğrenesin.
Seni asıl mutlu edecek olan aynaya baktığında gördüğün yansıman değil, tüm gün kalbinde olan hislerindir.
Vicdanındır
Merhametindir
iyi niyetlerindir
Güzel ahlakındır...

Alalı çok oldu kitabı ama okumak için geç kaldığım bir kitap. 
Umarım bir gün sizde karşılaşırsınız bu kitapla.

Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

8 yorum:

  1. Gerçekten çok etkilendim.. İyi ki paylaşmışsın bitanem <3 Dualarım Beno ile ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beno iyileşti artık canım. Eklememişim yazıya ama bir süre önce kendisi hastalıktan kurtuldu. :)

      Sil
  2. Ne mutlu ki iyileşmiş. Teşekkürler bende tanımıyordum, tanışayım :)

    YanıtlaSil
  3. Tüylerim diken diken oldu gerçekten, İyileşmesine çok ama çok sevindim darısı tüm yaşayanların başına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Okuduğum kadarıyla Beno bunu kendisine borçlu. Çünkü o hiç bir zaman pes demedi! Pes etmemek en önemlisi.

      Sil
  4. çok ama çok güzel kitaptııı bir çırpıda okumuştummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi 😍 İnsan okudukça şükür ediyor..

      Sil