30 Ağustos 2016 Salı

Fındıkurdu Geziyor #İzmit 💜

11 yorum
İstanbul'dan arkadaşım geldi hafta sonu. Uzun zamandır planladığımız buluşmamızı gerçekleştirmiş olduk. İzmit de çok fazla vakit geçirecek bir şey olmadığından sürekli düşünüp durdum ne yaparız diye ama benim için çok keyifli bir pazar oldu. Ama itiraf edeyim İzmit'i bir günde hiç bu kadar gezmemiştim ☺️

Kahvaltımızı Yahya Kaptan Arasta Park Avm de bulunan Happy Moons da yaptık. Tek kişilik kahvaltı menüsüyle bile üç kişi fazla fazla doyar eminim.  Çok fazla acıktığımız için fotoğraf çekmeyi unuttum 🙈 Ama mekandan bir kaç fotoğraf çekmeyi ihmal etmedim..



Mekanın iç kısmı küçük bir bahçe gibi. Sanırım en çok bunu seviyorum burada. Ama sıcaklardan içeride oturamadığım için kışın en çok sevdiğim mekan oluyor.


Bunu da kahvaltı bittikten sonra aklıma geldi çekmek. Fotoğraf çekmek için telefonu elinden düşürmeyen ben saatlerce oturduğum yerde iki tane fotoğraf çekmişim. İnanılacak gibi değil gerçekten. ☺️


Sonrasın da Arasta Park'a yürüme mesafesinde olan Symbol Alışveriş Merkezi'ne gittik. Arasta Park'ın üç katı büyüklükte bir avm burası. İstanbul da avm den çok ne var kızı neden hep avmlere götürdün diyebilirsiniz. Haklısınız da. Ama İzmit de güzel kafeler, restorantlar genel de avmlerin giriş katlarında maalesef. Merkez de yok bu tarz yerler. Uzun zamandır gelmemiştim bende buraya. Madame Coco'ya bir girelim dedik ki neler gördük neler. Hiç bu kadar düzenli ve temiz bir coco görmemiştim ilk başta bunu söyleyeyim. Coco bana hep pis gelmiştir. Çok beğendiğim bir şeyi bile almak gelmiyordu içimden. Ama baya düzenli bir yer olmuş burada ki mağaza. Neyse ilk defa gördüğüm coco kişisel bakım ürünlerinden bahsedeyim. 
Mağazanın arka tarafına kocaman bir yer ayırmışlar ve burada el kremleri, duş jelleri gibi ürünleri rengarenk sıralamışlar. Görür görmez hemen atladım :) Ama içeriklerini araştırmadan almak istedim. Sadece fotoğraf çekmekle yetindim. Eğer gerçekten iyiyse alıp banyoya görsel şov yapmayı düşünüyorum ☺️☺️

 Koca avm yi gezmekten yorulan biz soluğu Midpoint de aldık. Ve tek bir şey söyleyeyim. Eğer giderseniz mutlaka Ice Crash yiyin. Ben böyle hafif ama bir o kadar da lezzetli bir tatlı yemedim.



Çıtır milföy katlarının arasına muz, çilek ve frambuaz meyveleri üzerine de dondurma ve çikolata sosu.. Of diyorum başka bir şey diyemiyorum. ☺️


Peki şu kahvemin güzelliğine ne diyorsunuz. İçtim içtim sonra bana sürpriz yaptı kahvem :)

Sonra ki rotamız İzmit'in meşhur yeri Seka Park oldu. Burayı görmeden gidene İzmit'i görmüşsün demezler bende söylemesi. Bence çok da güzel bir yer değil ama İstanbullu için çok güzel bir yer. Arkadaşımın söylediğine göre İstanbul da sahilin kenarında yeşillik bir alan yok denilecek kadar az. Olanların da pis olduğunu söyledi ve hayran kaldı buraya.

Ama bendeniz burada da fotoğraf çekmeyi unuttum desem 🙈 O yüzden merak edenler için internetten fotoğraf koyacağım. Bir daha gidersem detaylı bir yazı yazarım.





En son da İzmit merkezi gezdikten sonra arkadaşımı yolcu ettim. Merkez de gezerken bir pastane gördüm ki aklımı başımdan aldı desem yalan olmaz. Ben merkeze uğramayalı baya zaman olmuş sanırım. Daha önce görmemiştim burayı.


 İşte sanat işte şaheser. İnsan bunlara nasıl kıyıp da yer yahu. Kesmeye kıyamam ben bunları.




Akşam eve geldiğimde ayaklarıma kara sular inmişti. Ama misafirimi en güzel şekilde ağırladığımı düşünüyorum. En azından çok mutlu gitti ve gidene kadar da hep teşekkür etti. Bu da beni çok mutlu etti. Gelirseniz beklerim. Artık yeni işim rehberlik ☺️☺️

Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

11 yorum:

  1. Resimlere bayildim güzel bir pazar olmus gelirsem haber ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Bayağı hareketli bir gün olmuş anlaşılan ☺ Birilerini gezdirmenin keyfi gerçekten harika oluyor.Aklıma gelmişken İzmit'te Nut'llove diye bi cafe var. Oraya da gitseymişsiniz keşke. Nutella ile yapılan kahveler, tatlılar bi harika. Ortamı da çok şirin 😊 Yolum düşerse mutlaka gideceğim yerler arasında 🙋 Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merkez de çok duramadık gitme zamanı yaklaşmıştı arkadaşımın. Biliyorum orayı. Ama ya karnım çok tokken yada çok açken aklıma geliyor. Bir türlü gidemedim o yüzden ☺️ Yolun düşerse birlikte gideriz umarım 💕

      Sil
    2. Inşallah canım ☺ çok isterim 😘🌹

      Sil
  3. Ayyy harika benim yerime de geeezzzz daha çok fotoğraf bekliyoruuuzzz :):)

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflar ne güzel ^^ takibe aldım blogumada beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Ohh ne güzel bol bol gez valla :) ne güzel yerlere gitmişsiniz bayıldımmm :*

    YanıtlaSil