31 Ağustos 2016 Çarşamba

Fincan Tasarımı | Hediyelik

4 yorum
Dikkat!
Uzun zamandır taslaklarda kayıtlı bir yazıdır. Artık zamanı geldiğine göre yayınlanabilir.
Şans eseri tanıştığım ve yaptığı her şeyden memnun kaldığım birinden ve yaptırdığımdan bahsedeceğim bugün ☺️

Zafer Bayram'ı benim en yakın arkadaşım, dostum, sarışınımın doğum günü. İsmi Müge ama ben ona Mümü diyorum ☺️☺️ Doğum günü münasebetiyle kendisine ne alırım diye düşünürken birden kafam da beliren ampul sayesinde el emeği göz nuru bir hediye vermek istedim kendisine.
Çünkü Mümü böyle şeyleri daha çok sever 💕 Hoş tam anlamıyla ben yapmış olmasam da nasıl olacağı konusunda bütün fikirler benden çıkmıştır. O sebeptendir ki katkım büyük ☺️

Yapan arkadaşımın ismi Ülkü. Kendisi gerçekten bu güne kadar ne istediysem nasıl tarif ettiysem aynen yaptı. Gerçekten bu konuda çok marifetli. Daha önce bana iki tane kupa yapmıştı. Kupalar için yazıyı isterseniz ilerleyen günlerde yazarım. Hala hiç kullanmadım. Çünkü kıyamıyorum ☺️☺️

Beşiktaş'lı kızın Beşiktaş'lı dostu olur  diye özellikle en sevdiğim fotoğrafını çizdirdim Ülkü'ye. Şaka bir yana her şeyden biraz olsun istediğim için böyle karışık bir şey oldu ama benim içime çok sindi gerçekten. Ve sonra fincanıma güzel bir kutu alıp onu da güzelce paketledim.




Sizde böyle bir hediye yaptırmak veya kendinize özel fincanınız olsun isterseniz Ülkü'nün instagram adresini buraya bırakıyorum. Hobilendik Size canı gönülden yardım edeceğinden eminim.
                    

Sevgiler 💕
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

4 yorum:

  1. Fincan şahane olmuş :) Hediyelik olarak harika bir fikir... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok güzel hatıra oldu arkadaşıma da ☺️☺️

      Sil
  2. Güzel bir hediye önerisi olmuş canımm ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. En güzeli de arkadaşım çok beğenmesi oldu ☺️☺️

      Sil