23 Kasım 2016 Çarşamba

#DeneBunu Denediniz Mi? 👀

17 yorum
Geçen ay instagram da dolaşırken 'hadi canım olur mu öyle şey' dediğim bir sayfayla tanıştım. İsmi DeneBunu.com

Sayfada her ay üye olan kişilere bir kaç ürün gönderimi yapılıyor. Deneme boyu, seyahat boyu şeklinde. Ve bu ürünleri denedikten sonra kendi internet sayfalarında yorumlamanızı istiyorlar. Üstelik bu ürünlerin hepsini kargo da dahil olmak üzere ücretsiz gönderimini yapıyorlar. İlk okuduğumda şaşırmadım değil. Baya şaşırdım. Kim, neden ücretsiz ürün gönderimi yapsın ki diye düşünüyordum ki Ekim ayı kutularını alanları da görünce gerçekten var olduklarına inandım..
Peki bu kutuya nasıl sahip olabiliriz? Çok basit. DeneBunu sayfasına girip üye oluyorsunuz, profil oluşturuyorsunuz. Profilinizde nelerden hoşlandığınız, nasıl ürünler kullandığınız, makyaj malzemesinde ne tip ürünler kullanırsınız gibi sorular var. Kendinize uygun cevapları verip profilinizi tamamlıyorsunuz. Sonra ki işleminiz kutuların çıkış zamanını beklemek ve kutu talep etmek. Hepsi bu kadar.

Ben ekim ayı kutusuna maalesef yetişemedim. İnstagramdan gördüğüm kadarıyla Cosmed Krem Peeling,Clinique Beyond Perfecting Foundation + Primer, Doğadan Gizli Bahçe Siyah Çay ve Bobbi Brown Smokey Eye Maskara gönderimi olmuş. Bu ay ki kutuda ise Doğadan gizli bahçe siyah dökme çay, Dr. Beckmann renk koruyucu mendil, Kotex günlük ped bulunuyor. Normalde Doğadan markasını hiç kullanmadım. Tercihim hep Doğuş'tan yana olmuştur. Deneyio göreceğiz bakalım güzel miymiş..

Eğer sizde bu güzellikten yararlanmak isterseniz internet sitesine girip üye olabilirsiniz. Kutu gönderim tarihlerini instagram sayfasından takip edebilirsiniz..





Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

17 yorum:

  1. fikri mühim gibi o zaman =) sayenizde bir şey daha öğrendim :)

    YanıtlaSil
  2. gizemli bir kutu :) hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  3. Ay çok ilginç ve eğlenceli bişi :D

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Dimi.. Ürün almadan deneyip ondan sonra alabiliriz. Benim de çok hoşuma gitti ☺️

      Sil
  5. Ben de uye oldum gectigimiz ay bsy gelmedi ama belki bu ay gelir :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Talep etmen gerekiyor gelmesi için. Ben bu ay talep ettim. Öyle geldi 😉

      Sil
  6. Güzel ve akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Ben de bakayım bi 😊 Teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
  8. Bende üye oldum :) şu sürpriz kutu olaylarına bayılıyorum,çok keyifli bişi :) takipteyim sizi ,sizde benim bloguma bakarsanız mutlu olurum:)
    kkitapanime.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Ben üye oldum bana ürün gelmedi

    YanıtlaSil