21 Kasım 2016 Pazartesi

Kurtuldum, Ben Geldim

10 yorum
Ne kadar uzun süre olmuş.. Şöyle bir baktım da galiba ilk kez bu kadar uzun bir süre yokum buralarda. Ama itiraf edeyim özledim. Yazılarınızı okumayı, yorum yazmayı, yorumlarınıza cevap vermeyi.. O kadar değişik bir zaman geçirdim ki paylaşımlarınıza bile bakamadım. Kim bilir neler kaçırdım neler..

12 Kasım itibariyle vize haftası başladı. Okul hayatımdan kısacık da olsa şu yazımda bahsetmiştim. Bu arada bahsettiğim yazımı buraya eklerken fark ettim. Özel karakterler ekleyin butonu gelmiş. Benim yokluğumdan istifade sürpriz hazırlamış blogger. Şimdi bakıyorum da baya bir karakter var ya.. Afferin sana Blogger 😍


Neyse vize diyordum.. Geçen dönemin aksine daha iyi geçti. Gerçi geçtiğimiz dönemden daha az dersim var o yüzden de olabilir ama.. Neyse. Sonuçlar daha açıklanmadı. Bir kaç tanesini biliyorum ama gözümle sistemde gördüğüm an içim daha çok rahatlayacak.

Cumartesi başlayan vizeler 19 Kasım cumartesi itibariyle bitti. Ama bende bittim. Geçen dönem daha fazla dersim olmasına rağmen okula gitmekte, sınavlarda daha bi hevesliydim. Bu dönem o heves tam kadro değildi içimde. Bir an olsun kaybedicem diye çok korktum. Çok fazla yara bere almadan atlattım çok şükür. Darısı finallerin başına. Sonra verin bana cübbe, kep. Giyip şehirde tur atıcam 😁

Vizeler bitti ama bende dert bitmedi. Biliyorsunuz ki dün KPSS vardı. Ben bu sene üniversiteden mezun olacağımı akıl edemediğim için liseden kaydımı oluşturdum. Aslında bir bakıma iyi oldu. Sorular daha kolay, eğer iyi bir puan alırsam da ataması da çabuk olacak. Bunların hepsi birer umut fakirin ekmeği misali 😊 Aslında eğer biraz olsun çalışsaydım güzel bir puanı garantilerdim. Annem söylemişti. Ama ben yine dinlemedim annemi. Ahh ah.

Dertler derya olmuş bense bir sandal.. Geldim artık buradayım demek için yazayım selam vereyim dedim. Biraz daha konuşursam kendi kendimi borçlu çıkaracağım.

Kısa zamanda farklı yazılarla görüşmek üzere.

Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

10 yorum:

  1. farklı yazılarını bekliyoruz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende heyecanlıyım yeni yazılar için :)

      Sil
  2. hoşgeldiniz :) vize ve kpss sonuçlarınız inşAllah çok iyi olur benim henüz vizelerim başlamadı çok gerginim, Allah yardımcımız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :) inşallah güzel geçer vizelerin. 💕

      Sil
  3. Insallah iyi bir puan gelir.

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldin güzel haberler alirsin insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum, o kadar çok istiyorum ki ☺️

      Sil