22 Kasım 2016 Salı

🍪 Pudingli Kurabiye | Fındıkurdu Mutfakta 💛

8 yorum
Çok farklı bir yazıyla huzurlarınızdayım 😉

Beni yakından tanıyanlar bilir ne kadar mutfağa düşkün olduğumu. Yemeye de baya düşkünüm ama malum aman kilo alırım korkusuyla kendimi frenlemekten helak olucam yakında. Benim hiç böyle takıntılarım yoktu ne ara böyle oldum bilmiyorum.

Mutfak benim kendimi alamadığım bir alan. Girince çıkaramıyorum kendimi. Hiç yapmadığım şeyleri denemeye bayılıyorum. Sonuçları bazen hüsran olsa da vazgeçmeyeceğim tek yer.

Dedem memleketten geldi. Anneannem iki yıl önce vefat ettiği için ve köy yerinde ona böyle şeyler yapacak biri olmadığı için kalktım dedeme pudingli kurabiye yaptım. Kardeşlerim pudingi kurabiye de sütle pişirilmiş şekilde zannetseler de sonuca ailecek bayıldık. Saat, kilo demedik gece gece bir güzelde yedik.


Tarifi ise; 100 gr oda sıcaklığında margarin, 1 çay bardağı yağ, 1 paket puding (arzunuza göre), 1 yumurta, 1 kabartma tozu, 1 vanilin ve toparlanana kadar nişaşta ve un ekleyip karıştırın. Daha ağızda dağılsın isterseniz nişaştayı bol unu daha az ekleyin. Ben öyle yaptım. Süper oldu.

Tarifi deneyin, mutlaka beğeneceksiniz..
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

8 yorum:

  1. çok leziz görünüyor, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinee sağlık canım enfes gözüküyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun demek isterdim amaaaaa ☺️☺️ Teşekkür ederim 😘

      Sil
  3. selamm. harika görünüyor gerçekten. bende yepyeni bloguma beklerim sizi.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Denemenizi tavsiye ederim.💕💕

      Sil
  4. Hmm nefis kokusu taaa buraya geldi 😊

    YanıtlaSil
  5. Güzel görnyo valla.Kurabiye catladiysa olmustur :) ellerine saglk 🌼

    YanıtlaSil