25 Ağustos 2016 Perşembe

Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan Yorumu

8 yorum
Şu hayatta; "hayatta yapmam" dediğiniz bir şey oldu mu? İlla ki olmuştur dimi? Benim de oldu. Ben başlıkta da gördüğünüz ürün ilk çıktığında dedim ki HAYATTA KULLANMAM!!
Kuru saç şampuanından ve kendisine karşı neler hissettiğimden bahsedicem bugün. Biliyoruz ki çok kısa bi zamandır hayatımızdalar kendileri. Daha önce hiç elime alıp da bu neymiş demedim ama izlediğim bir çok vlogger da methini çok duydum ve gördüm. Hatta gördüğümde dedim ki arkadaş şuna para verip alacağına hiç kuaföre yıkat saçlarını daha makbule geçer!! Amma velakin bir kez daha öğrendim ki büyük konuşmayacaksın bu hayatta. Dönüyor dolaşıyor seni buluyor o laf. Sonra diyorsun ki büyük lokma ye büyük laf etme.


Kuru şampuana karşı düşüncelerim aynı. Orada değişen hiç bir şey yok. Hakikaten şuna verilen paraya kuaförde de yıkatılır o saç, o acil çıkman gereken yer her neresiyse geç kalınır. Ben kalırım. 

Dün tanıştım ben kendileriyle. Belki beni yanıltır dedim. Ama yanıltmadı. Yada markayla alakalı da olabilir. Yine büyük laflar etmiyim de :)

Üzerinde tarif edildiği gibi saçlarıma uyguladım ürünü. Bu arada saçım öyle yağlı falan değildi. Sadece her gün yıkamaya alışık olduğum için yıkayamadığımdan rahatsız olup bana yardımcı olur umuduyla edindim kendisini. Ama bana yardımcı olmak şöyle dursun bütün günümü mahvetti. Zaten düz olan saçlarım iyice pırasadan farksız bir gün geçirtti bana.

Saçlarım normal hacmindeyken sönük bir hal aldı. Hani saçlarınızı yaparsınız da sonra yağmura yakalanırsınız. Sonrasında o saçları bir düşünün aynen öyle :) 



Ürünün sadece ve sadece kokusu güzel ve kalıcı bir kokusu var. Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 17,99 TL idi. 99 kuruşa bile değmez ama!!

Ürünün arkasında su tüketimini %37, enerji tüketimini %15 azaltır yazıyor. Bu yazı dünyada ki su ve enerji tüketimine göre yazıldıysa çevre dostluğu için yazılmış olma ihtimalini düşünebilirim fakat herkes bu ürünü kullansa görüntü kirliliği çıkacağından eminim. Üzgünüm Jamal Hammadi.. 

Gerçekten!

Serinin diğer ürünleri hakkında hiç bir bilgim yok. O yüzden tek lafım Normal Saçlar İçin olana...







Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

8 yorum:

  1. Ay çok üzüldüm ya Elidor da sevdiğim bir marka. Benimde kuru sampuanlarla hiç aram yok, hemen gidip yıkıyorum :/ İyiki almamısım valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç beğenmedim ama belki senin işine yarar. Bana göre birşey değil kesinlikle :)

      Sil
  2. Hiç kullanmadım ama Batiste iyi diyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da gördüm evet, ama artık umudum yok kuru şampuanlara karşı ☺️☺️

      Sil
  3. Şu kuru şampuanları bir türlü sevemedim. Denemek içi aldım bu ürünü ama çekmecemin diplerinde unutuldu gitti kendisi...

    YanıtlaSil
  4. Ürünü kullandıktan sonraki o saçlarının görüntüsünü gözümde canlandırdım bitanem :D Hani diyorsun ya yağmur sonrası :D Aynı kaynımmm aynı aynıı :D

    Bu ürünü, Bilgen Tolis'ten öğrenmiştim.. Hiç memnun kalmadığını söylemişti ve ben o kişiye çok güvendiğim için asla almadım.. Birkaç farklı markadan kuru şampuanlar denedim ve karşılaştırmalı yazısını yazacağım çok geç olmadan..

    Bazen o kadar sıkışık oluyorum ki, saçlarım hafif söndüğünde canlandırmak için mükemmel oluyor kuru şampuanlar.. Benim saçlarım çok ince telli ve yağlı bir yapısı var.. O yüzden hem hergün yıkayamıyorum hem de ikinci gün mutlaka canlandırmam gerekiyor..

    Paylaşım güzel bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki elim kanda olsa yine bunu kullanmam. Bak yine büyük konuştum 🤗 Betis için iyi şeyler duyuyorum ama denemeden bu ürün hakkında kötü yorumlarıma devam 😂😂

      Sil