26 Ağustos 2016 Cuma

L'oreal Skin Perfection

14 yorum
Ağustos'un son günleri. Hava bir yağmur bir açık. Yine yaza doyamadan veda ediyorum. Ama bu konu çok derin. Daha sonra anlatırım o durumu da. Derdim büyük :)

Bugün L'oreal Paris Skin Perfection ürününden bahsedicem. Bazı zamanlarda kurtarıcım diyebilirim kendisine.
Ürünün vaatleri yorgunluk belirtilerini ve görüntüsünü azaltmak ve cilde parlak görüntü kazandırmak. Benim için önemli olan cilde parlak görüntü vermek tabi ki :)


Ciltte ıslak, parlak görüntü benim en sevdiğim şey. O görüntü uğruna neler kullanmadım ki :) Yine böyle bir arayıştayken Gratis de çalışan bir personel önermişti bu ürünü bana. Dener denemez de yıllardır aradığım ürün dedim. Gerçekten ciltte ki parlaklığı mükemmel. 

Ürün içeriği beyaz renkte. Ama içerisinde bulunan mikrotanecikler sayesinde cildimle temas ettirdiğimde cildimin rengini alıyor. Ciltte ki solgun rengi alıp atıyor ve tamamen olmasa da gözeneklerin görünümünü azaltıyor. Asla bir fondöten veya kapatıcı değil. Hatta fondöten veya kapatıcıyla uygulandığında ciltte pul pul dökülmeler görebilirsiniz. Nemlendirici açısından da gayet güzel bir ürün. 

Elimin altında sürekli olacak olan bir ürün. Bitirip bitirip sürekli aldığım ve üretimine devam edildiği sürece sürekli kullanacağım bir ürün kendisi. Umarım bitirmezler üretimi. Geç buldum erken kaybetmek istemiyorum :) 



Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

14 yorum:

  1. güle güle kullan şekercim :) Ay bizim burda da havalr hep kapalı hep bi nem :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki ağustos değil ekim kasım :) teşekkür ederim canım ☺️

      Sil
  2. Güle güle kullan diyorum, insanin bu kadar tamam budur dicegi ürüne rastlamasi zor oluyor , diger konuyu da merak etmedim degil umarim iyi bir haberdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava biraz daha açmazsa patlatıcam ona da bi post :)

      Sil
  3. Sevinmenize cok sevindim o kadar para verdikten sonra kullanamamak beni cok üzüyor :D Güle güle kullanın o halde <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Bu sefer bu diye o kadar harcama yapmak ama sonucu yine hüsran olması çok kötü durum. Teşekkür ederim 💕

      Sil
  4. Kokusu biraz daha güzel olsaydı benim için dört dörtlük olurdu.. Etkisi güzel, yumuşaklığı güzel rengi işlevi fonksiyonları güzel herşey süper ama o koku beni benden alıyor :D

    Bitanem güle güle kullan, umarız ki üretimden kalkmaz ya da kokusu daha iyi olur :)

    Sevgiler balım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen kalkmasın lütfen lütfen 🙏🏼 kokusu beni rahatsız etmedi çok. Ki kokulara karşı büyük hassasiyetim var. Teşekkür ederim canım 😘

      Sil
  5. Özellikleri süpermiş denenmeli diyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın, merak ettim çok güzel anlatmışsınız. Ben de deneyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gayet memnunum. Deneyin düşüncelerinizi merak ederim 💕☺️

      Sil