6 Ekim 2016 Perşembe

Küçük Farmasi ve Flormar Alışverişim

15 yorum
Şu yazımda Farmasiden gelen paketi açmaya gidiyorum dedim. Flormar alışverişi siparişlerim de geldi. Çifte bayram oldu. Çok fazla ürün içeriklerinden bahsetmeden sadece neler aldığımı göstermek istedim bugün. 

Farmasi Silky Touch Compact Powder
Farmasi'den aldığım bu pudrayla başlayayım. Sabitlemesi çok güzel. Ayrıca kokusuna bayıldım. 


Farmasi Tender Blush On
Allık olarak aldığım ama far olarak da kullanmaya devam edebileceğim güzel bir ürün. Ufak olmaları çantaya at çık açısından çok rahat olacak. İki rengini aldım. Biri 06 diğeri 09. 


Flormar Eye Shadow
Bu tekli farların renklerini görür görmez vu-rul-dum. İçlerinden birini seç deseniz seçemem. Pigmentleri harika. Geldiği gün elime swatchladım. Uzun süre kaldı. Dağılmıyor, tozutmuyor.. Fiyatları da bir o kadar uygun. Söylüyorum hazır mısınız? 5 TL ☺️


Farmasi'nin diplinerını da baya bir sevdim. Ayrıca Farmasi'nin Camouflage Liquid Concealer'ı da baya güzel. Göz altı morluklarım yok ama edinmek istedim. Birkaç denemede baya sevdim. Altından çevirmeli bir ürün. Fazla ürün gelmemesi için gayet güzel bir detay. 

Bir diğer aldığım ise Flormar Loose Blush-On Bronze Beige rengi. Toz allık şeklinde gayet güzel rengi var. 


Ve son aldığım ürün ise Flormar Always In Shape Highlighter. Rengi Pastel Moonlight ile aynı. Yapısı Pastel'den bir tık daha koyu. Yada Pastel oje şeklinde olduğu için biraz daha sıvı görüyorum onu bilemiyorum. Ama sizi disko topuna döndürmeyen güzel bir highlighter. 

Şimdilik aldıklarım bu kadar. Aldıklarımdan pişman değilim ☺️☺️ Elimde bir çok highlighter, dipliner, far olmasına rağmen. 

Sizin beğendiğiniz bir ürün oldu mu? Yorumlarınızı bekliyorum 💕💕
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

15 yorum:

  1. farlar çok güzel ama ben far kullanmıyorum mallesefff... hepsini iyi günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
  2. Flormar'ın ürünleri hem güzel hem de fiyatları çok uygun. Ben de bu markayı kullanıyorum genelde. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden yüzüne bakmıyordum ne yalan söyliyim. Ama artık güzel ürünleri var 😊
      Teşekkür ederim 💐💐

      Sil
  3. Çok güzel şeyler almışsın tatlım, özellikle farları çok sevdim.. Swatch da yapsaydın keşke :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmuşum 😒 Bir daha ki yazımda yapıcam söz 😘

      Sil
  4. Renklere bayıldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Özellikle turuncu fara bayıldım, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi 😍😍 turuncunun yeri bende de ayrı şuan da toz kondurmam 😂😂 teşekkürler 💕

      Sil
  6. Ben allıklarını cok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allıklar çok iyi ama allıktan çok onları da far olarak kullanıyorum 😀

      Sil
  7. ben de flormarın o tekli farına vuruldum <3

    YanıtlaSil
  8. Kullandıktan sonra memnun kalırsan da ürün incelemesi yazar mısın? Oldukça merak ettim. Farmasinin diplinerını kullandım. Ben memnun kaldım. Güle güle kullan. Sevgiler 😁😁

    YanıtlaSil