12 Ekim 2016 Çarşamba

Fındıkurdu Mimlendi ♥ #MİM2

6 yorum
Canım meslektaşım, güzeller güzeli arkadaşım Lovviez buradaki yazısında beni de unutmamış. Mime eklemiş. Bu güzel etkinliğe davet edildiğim için mutluyum ve teşekkürlerimi sunuyorum ☺️


NASIL BLOG YAZMAYA BAŞLADINIZ?
Yanlış bir zaman vermek istemem ama hafızam beni yanıltmıyorsa 1,5 yıl önce kadar yazmaya başladım. Ama blog yazmak hakkında en ufak bir bilgim yoktu. Sadece tek düşüncem bu kadar konuşmayı seven bir insan olarak konuştuğum kadar yazabilecek miyim'i görmek istedim kendimce. Ama işlerimin yoğunluğundan dolayı yazacak zamanı bulamadım maalesef. Bir de tasarım konusunda çok hata yaptığım için soğudum o bloğumdan. Kapatmak zorunda kaldım. 

Sonrası büyük bir boşluk tabi.. Dayanamadım ve dört ay öncesine kadar tekrar blog açmaya karar verdim. Şimdi daha temiz ve daha güzel bir blog olduğunu düşünüyorum.

BLOĞUNDA DAHA ÖNCE YAZMADIĞIN BİR TARZDA YAZACAK OLSAN BU NE OLURDU?
Bu konuda hakkında bir kaç şey söyleyebilirim. Dilim döndüğünce makyaj hakkında daha farklı daha profesyonel yazabilirdim diye düşünüyorum. Ama böyle düşünmem de bir sebebim var. Gördüğüm kadarıyla ki bence yanılmıyorum makyaj blogları daha fazla okunuyor. Bunu bir kıskançlık olarak söylemiyorum yanlış anlaşılmasın ☺️ Daha fazla araştırma ve deneyimleme konusunda daha detaylı bir konu olduğundan bence daha fazla okunuyor olması gayet normal.  Verilen bir emek ve karşılığının alınması söz konusu sonuçta.. Ama çok fazla makyaj üzerine blog olduğundan emin olamadım makyaj üzerine yazmak istediğime. O yüzden sadece bu makyaj üzerine değil de daha genel bir blog yazmak istedim. Ve buna da görüldüğü üzere alışveriş, makyaj, seyahat, okuduğum kitaplar ve filmler olarak devam ediyorum. İlerde belki profesyonel bir fotoğrafçı yada gezgin olursam tek bunlar üzerine yazmaya devam etmek isterim. 

BLOGLARDA OKUMAYI EN ÇOK SEVDİĞİN KONULAR NELERDİR?
Bütün konuları okumayı seviyorum. Aslında okumayı ve öğrenmeyi seviyorum. Bu yüzden ayırt edebileceğim bir konu yok. Ama illa bir şey söylemem gerekirse seyahat bloglarını okumak daha keyifli. 

HAYATTA YAPMAK İSTEDİĞİN 3 ŞEY?
Birden fazla yapmak istediğim şey var. Sevgili Lovviez gibi bende bir turizmci olduğum için en çok istediğim şey dünyayı gezmek. Hayatım boyunca seyahat programlarına hayranlık duydum. O programı sunan yada programın kameramanı, yönetmeni vs. ben olmak istedim. Hala da istiyorum ☺️

Sanatçı olmak istemişimdir. Ressam, müzisyen, fotoğrafçı.. Bunlar bence bir insanın mutluluk kaynağı olabilir. Acemi bir şekilde fotoğraf çektiğimde ve güzel bir fotoğraf olduğunda mutlu oluyorken profesyonel bir fotoğraf çektiğimde nasıl mutlu olabilirim siz düşünün ☺️ Bu satır yapmak istediğim şeyler arasına girmese de kabul görünüz ☺️

Son yapmak istediğim şey ise maddiyata dayalı. İmkansız değil ama şuan için biraz zaman ve birikim gereken bir şey. Küçüklüğümden beri araba meraklısı bir insan olduğumdan üçüncü yapmak istediğim şeye bunu yazmak da zarar görmüyorum ☺️ Arabadan kastım lüks olsun güzel araba olsun değil. Dört tekeri olsun, şoför koltuğunda ben oturayım, ruhsatında benim adım yazsın yeter..

İfade etmesi baya zor ama bir o kadar da keyifli bir mimdi benim için.. Bu keyifli mime davet edeceklerim olacak elbette. Tabi daha önce yapmadılarsa..

Sevgili Bayan Kirpik ♥♥
Sevgili blogluYORUM ♥♥
Sevgili Çağla Görmenoğlu ♥♥
Sevgili Kubray ♥♥
Sevgili pelorina ♥♥


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

6 yorum:

  1. Çok beğendim. Blogunda çok güzel. İnsan mutlu oluyor okudukça. Kalemine sağlık. Sevgiler. 💙

    YanıtlaSil
  2. Canim benim keyifle okudum hem fatma hem sen ikinizde mimlemissiniz en kisa zamanda yazacagim bu ara biraz gripimdee😷😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun kuzum 💐💐 merakla bekliyor olacağım 😍

      Sil
  3. Güzel mim olmuş. Cevaplarını zevkle okudum :)

    YanıtlaSil