15 Ekim 2016 Cumartesi

Wet N Wild Comfort Zone Far Paleti

8 yorum
Almakta çok geç kaldığım bir ürün bugün bloğun konusu. Sürekli bir çok blog da ve instagram hesaplarında gördüğüm, alınacaklar listesine eklediğim ama bu renk bende var diyerek tekrar almaktan vazgeçtim bir far paletini konuşalım istedim bugün. Açık açık baştan söyleyeyim. Daha erken almadığım pişmanım evet!


Açıkcası daha önce Wet N Wild markasının çok fazla ürününü kullanmadım. Rujları hariç. Ruj delisi biri olarak rujlarını es geçmeye gönlüm razı gelmemişti çünkü. Rujlardan memnunum ama kapaklarını bulaşması biraz can sıkıcı. Her seferinde silmek zorunda kalıyorum. Rujların aksine daha temiz bir ürün Comfort Zone paleti. Ayrıca renkleri bende var diye almamazlık yapmama da buradan bir yuh geçiyorum :) Çünkü görünenden çok farklı renkleri var uygulamada. 

Palet 8 adet oldukça doğal ve toprak renklerinden oluşuyor. Günlük kullanıma gayet uygun renkler olduğu gibi gece makyajına yakışan renkler de var. Renkler Browbone (kaş altı), Eyelid (göz kapağı), Crease (katlanma yeri) ve Definer (gözün uç kısmı) olarak ayrılmış. Ama tabi ki bu bölgelere uygulanacak diye kural yok. 

Browbone ve Eyelid Swatchları 
Crease ve Definer Swatchları
Farklar inanılmaz pigmentli. Açık renkler kolumda gözüksün diye bastırmadım. Direk renklerini belli ettiler. Yumuşak ve ipeksi yapıları var. Fotoğraflamadan sonra kullandım. Tozutma yok denilecek kadar az oluyor ama hangisi yapmıyor ki.. Ambalajı kötü evet. Hatta far aplikatörü ambalajdan daha kötü. Ama bu renklerin, pigmentlerinin ve hatta fiyatının önüne geçemez bence. Normal satış fiyatı 19,90 TL. Gratis indiriminden 13 TL'ye aldım. Bir tane de stok yapsam mı diye düşünmeye başladım.. 


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

8 yorum:

  1. Yazısını hazırlarken sizde görmek :)) Neyse artık hafta içi paylaşıcam bende <3 Teşekkürler yazı için emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme ya 😀 Haberleşelim bi dahakine 🙈 Ben teşekkür ederim. Yazını bekliyorum 💕

      Sil
  2. Ben de almamakta direniyorum bunu ama sağ alttaki renk efsane di mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direnme sal kendini al gitsin sonra pişman olma benim gibi 😀 Hem sağ alt hem yeşile bayıldım ben 😍

      Sil
  3. Göz makyajında sevdiğim tüm renkler bir arada. Bayıldım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Benimde en sevdiğim paletlerimden biri oldu :)

      Sil