17 Ekim 2016 Pazartesi

Favori Parfümlerim ♥♥

9 yorum
Bugün ki yazım favori parfümlerim olacak. Kokuları hakkında mükemmel tanımlarım olmayacak baştan söyleyeyim ☺️

Parfüm insanın imzasını taşır bence. Nasıl koktuğu hatta ve kadar koktuğu bile önemli. Koku konusunda çok hassas biri olarak parfüm konusunda da oldukça hassasım. Çünkü her koku bana pek iyi gelmiyor. Bazı kokular daha yanımdan bile geçtiğinde baş ağrısı yapıyor. Denemek için kokladıklarım baş ağrısının yanı sıra mide bulantısı bile yapabiliyor. Ne kadar hassas olduğumu siz anlayın artık.. 
O zaman bana iyi gelen parfümlerimden bahsetmeye başlayayım. Hepsini tek tek çekip fotoğraf yığını yapmak istemedim yazımı. O yüzden ikili üçlü çekip kısa kısa yorumlayacağım. Toplu fotoğrafla başlayalım..

Favori Parfümlerim

  •  Modern Muse Eau De Parfüm
Şişesi ne kadar güzel değil mi? Hele kokusu.. Hafif çiçeksi ama temiz bir koku. Ben çok severek kullandım. Kullanmaya da devam edeceğim. Kalıcılığı çok fazla yok.

  • Modern Muse Le Rouge 
Yine meyveli ve çiçeksi bir koku. Diğerinin yavrusu ☺️ Tam bir yaz kokusu aslında meyveli olmasından dolayı. Ama ben yaz gelene kadar bitirmiştim. Diğerlerinin bitmesini beklediğimden ikincisini alamadım. Boyutu itibariyle de tam çantaya atmalık.  Ve diğerine göre daha uzun kalıcılığı var diyebilirim. 

Modern Muse Eau De Parfüm, Modern Muse Le Rouge

  •  Chloe Eau De Parfüm 
Bende en uzun duran ikinci parfüm diyebilirim. Kalıcılığı gerçekten çok güzel bende. Bir önce ki gün sıkıp sonra ki günde bile kokusunu aldığım bir parfüm. Ki normalde kokular bir süre sonra kendimize kokmaz. Ve bir o kadar tertemiz bir koku. Hatta Chloe ne zaman sıksam yeni yıkanmış kıyafet kokusu gibi diyorlar ve bu benim çok hoşuma gidiyor☺️ İltifatı bol bir koku benden söylemesi..
  • Avon Suft Musk
Yılların parfümü desem hiç de yalan olmaz galiba. Cidden kaç sene oldu Avon ve bu parfüm hayatımıza gireli. Avon'un kozmetik ürünlerini pek sevmesem de bir kaç parfüm deneyimim olmuştu. Özellikle bir ara For Away kokusunun hastasıydım. Sanırım üniversite bire kadar kullandım o parfümü. Soft Musk'ı kardeşimin arkadaşı vermişti. Sürekli kullandığım bir koku değil ama hoşuma giden bir koku. Arada bir anlaşamadığımız oluyor. Bazen çok iyi gelse de kokusu bazen baş ağrısı ve mide bulantısı tavan yaptırıyor. 
  • Gucci Guilty
Bu altın külçesi görünümlü parfüm benim vazgeçilmezim. Sanırım hepsinden vazgeçebilirim ama bundan vazgeçemem. Kendisiyle Antalya hava alanında tanışmıştım. Uçak saatimizi beklerken Duty Free bakmıştık. Orada çalışan önermişti bize bu parfümü. Tester kağıdına sıktı. Ben Antalya'dan İstanbul'a geldim. Ve en az üç sonra bile o tester kağıdında o koku duruyordu. Buradan kalıcılığını da anlamışızdır sanırım ☺️ Şimdiye kadar bahsettiğim ve bahsedeceğim kokulardan gerçekten çok farklı bir koku. Aslında bende olan bir şeyi başkasının kullanmasını sevmem ama bu kokuyu denemeyeniz varsa bir denesin derim..

Chloe, Avon Suft Musk, Gucci Guilty 
  •  Yves Saint Laurent Parisienne
Bu parfüme ben para vermedim ve inanın hala daha fiyatını bile bilmiyorum ☺️Bir alışverişimden hediye geldi bana. Ve hangi alışverişten geldiğini bile bilmiyorum. Hatta geleceğini bile bilmiyordum ☺️☺️ Bana göre bir koku değil diyordum. Ama fotoğrafı çekerken baktım ki neredeyse bitmiş. Çiçek kokusu barındırıyor. Aslında severim çiçek kokularını ama adını koyamadığım sadece ağır çiçekler diye tabir edebileceğim bir koku. 
  • Jil Sander Sun
Bu parfüm bana bak sana bir koku buldum eminim çok yakışacak denilerek geldi. Yine yaz kokusu bir parfüm. Meyvemsi ve çiçeksi kokular barındırıyor. Genel de vücut parfümü olarak kullanıyorum. Duştan sonra kullandığımda uzun bir süre kokusu gitmiyor. Şişenin küçük olması itibariyle de yine at çantaya gezsinlik ☺️
  • Coco Chanel Noir
Yakışıklı mı desem şişesi için yoksa asalet mi? On tane parfümün içine koysalar gözüme gözüme ilişir bu parfümüm şişesi. Kesin! ☺️Chance dan sonra kullandığım ikinci Chanel parfüm. Hatta iki şişe aldım. Birincisi bitti ikincisi bitmek üzere kıyamıyorum ☺️İlk önce çok ağır çiçek kokuları gelse de durdukça güzelleşen bir koku. Yaz kokusu denilse de ben kışa daha çok yakıştırıyorum. Yine uygun bir fiyattan yakalayabilirsem edineceğim. Şuan ki fiyatları yine el yakıyor.

YSL Parisienne, Jil Sander Sun, Coco Chanel Noir
  •  H&M Midnight Muse
Herkesin bir kez olsun denediğine eminim H&M'in kokularını. Parfüm yerine pek koymasam da favorilerim arasında olsun istedim. Vanilya kokusu daha baskın hoş bir koku. Genelde dolabımın içine sıkıyorum. Hemen hemen bütün kıyafetlerime siniyor kokusu. 
  • H&M Rose Reverie
Mandalina kokusu en ilk aldığım koku. İlk önce gül kokusu gelecek diye kokladım ama gül kokusuna karışmış mandalina kokusu harika uyum sağlamış. Bence en uygun fiyatlı vücut spreyleri. En azından bir kez denemeye değer olduğunu düşünüyorum. 

H&M Midnight Muse, H&M Rose Reverie
Bunlar dışında bir kaç tane daha favori parfümüm var fakat onlar bitti. Normalde boş şişelerini de saklarım ama artık fazlaca yer kapladıklarından attım.. Tekrar aldığımda yine bir favori parfümler yazısı yazabilirim.

Benim kullandıklarım arasından kullandığınız var mı? Yada sizin favori parfümünüz/parfümleriniz neler?


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

9 yorum:

  1. chanel parfumde bir numara :) bence yani çıkan chanel no:5 de deneyin. :)

    YanıtlaSil
  2. ben Lancome Hypnose hastasıyımdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lancome da favorim La Vie Est Belle :) Ama şişeni attığım için alamadım favoriler yazıma. Bir daha ki yazıya ;)

      Sil
  3. Aynı anda ikiden fazla parfümüm olmadı hiç, hatta 2 olduğu da çok nadir. :) Ben de çiçeksi kokuları çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda biraz aç gözlüyüm evet ☺️ Farklı kokuları ve çeşit seviyorum napiyim 😀😀

      Sil
  4. Gülümseyerek okudum ben de kokulari anlatamam :) Sun yillardir bittikce aldigim bir parfüm benim icin oldukca kalici, güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya en zoru benim için kokuları tarif etmek 🙈 Sun bitirirsem bende alabilirim tekrar.. Teşekkür ederim 💕💕

      Sil