18 Ekim 2016 Salı

Flormar Upto 7 Days Shine & Color

8 yorum
Flormar'ın Upto 7 Days serisi ojelerini duymayan kalmamıştır. Ve sanırım ben hariç.. Kendileriyle dün tanıştım. Bulunduğum bölgede ki Gratis mağazasına bir kaç tane gönderilmiş birer renk olarak. Üç tanesi artık benim oldu. Ama gel gelelim memnun muyum..


Yaklaşık 10 rengi vardı stantta. Yarısı açık renklerden yarısı daha renkli ojeleri mevcut. Çoğunlukla koyu renkli ojeler sevdiğimden elim hemen bu üç rengine gitti. Renkleri soldan sağa  021 MEDIEVAL ROMANCE, 016 BEST DRESSED BURGER ve 030 TRICKY
Markanın vaadlerinden biri şişelerin üzerinde de belirttikleri gibi 7 gün süren dayanıklılık. 7 gün bir oje dayanır mı bilemiyorum ama kim bir ojeyi 7 gün boyunca çıkarmadan kullanır orası merak konusu bende. Bir giydiğini ertesi gün görmek istemeyen hatta pijamasını bile ertesi gün giyemeyen ben bir ojeyi 7 gün tırnaklarım da tutabilmem çok zor. 
Hatta bunun konuşmasını Gratis de çalışan arkadaşımla yaptık. Kendisi denemiş durmuş 7 gün. Ben günlük oje çıkardığımı söyleyince şok oldu. Annem her akşam çıkaracaksan neden sürüyorsun diye konuşur bizim evde.. Var mı aranızda 7 gün yada daha fazla gün ojesini çıkarmadan kullanan? Yada benim gibi her gün değiştiren..Varsa yorum bırakabilir mi? 
016 Best Dressed Burger
En çok ismi dikkatimi çeken oje 016 rengi. Hafif bordomsu daha çok kahvemsi rengi hem şişe görüntüsünde hemde uygulayınca çok güzel duruyor. 
030 Tricky
Lacivert, çivit mavisi gibi renkleri tırnaklarda çok seviyorum. Kırmızı ojem kadar lacivert tonlarında ojelerim vardır. O yüzden bu renge hayır diyemedim. Tricky (aldatıcı) rengiyle tırnakta harika duruyor. Galiba ilk önce bu renk bitecek.. 
021 Medieval Romance
Ve tabi ki kırmızı. Çok açık kırmızı ojeleri sevemiyorum. O yüzden Medieval Romance (Ortaçağ Romantizmi) tam istediğim bir renkti. 

Ojelerin kapakları çıkıyor ve 021 rengini göstermek istediğim fotoğrafta ki gibi kapaktan oje sürmek için yardım alabiliyorsunuz. Bunun da ne kadar gerekli olduğu tartışılır tabi ama yine de renklerin güzelliği ve top cout uygulamadan da parlaklık vermesi güzel. 

Flormar markasının Full Color Enamel serisiyle kıyaslayacak olursam hem fiyatı hemde renkleri açısından Full Color bir tık daha öndedir benim için. Full Color fiyatı 1,95 TL Upto 7 Days'in ki ise 4,90 TL. Full Color ikinciyi sürmeye gerek bırakmadan rengini çok güzel veriyor 7 Days ise ikinci katı maalesef istiyor. Ve ben bunu hiç sevmiyorum.. 

Size göre hangi seri daha güzel.. Ben biraz geç tanıştım 7 Days ile ama sizden yorumlarınızı bekliyorum..
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

8 yorum:

  1. kırmızıyı beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de son geldigimde fusya rengini aldim top coat ile birlikte ama hic 7 gün ayni ojeyi kullanmadim katiliyorum sana benim hergün degistirdigim de oluyor ama genelde 2-3 güne bir degistiririm ojemi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten baktığımda top coatla satılıyormuş 2li olarak. Ama burada tekliydi hepsi.. Hiç hatırlamıyorum kendimde 2 gün oje kullanayım. Zaten kendileri de hemen beni terkediyor bir günde :)

      Sil
  3. Ay renkler harika ya bu seriden hic ojem yok bende bakmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni çıktı bu seri sanmıştım. Aldım internetten bi bakiyim dedim yaklaşık bir senelik falanmış :)) Dene bakalım sen sevecek misin..?

      Sil
  4. Üc renk de çok güzel.

    YanıtlaSil