31 Ekim 2016 Pazartesi

Sinema Sezonu Açıldı | İkimizin Yerine

8 yorum
Sinema sezonu sonunda açıldı. Bir çok film vizyona girdi. Ve bir çok film de tarihlerini bekliyor. Bende sezonu açtım dün itibariyle ve İkimizin Yerine filmine gittim. Ama gelin görün ki hayal kırıklığı.. 

Çok fazla spoiler vermeden birazcık bahsetmek istiyorum filmden. Nejat İşler ve Serenay Sarıkaya'nın başrollerini oynadığı film için 3 gün gibi kısa bir sürede rekor kırdı ve 330 bin kişi tarafından izlendi. Son on yılında en iyi açılışını yapan aşk filmi oldu. Bende bu sebepten çok büyük umutlarla gittim. Beklentim oldukça yüksekti açıkçası. Hatta bol aşk ve duygusal sahneler var umuduyla kız arkadaşımla gitmekten bile çekindim. Ama hayal kırıklığıyla ve keşke başka bir filme gitseydim düşüncesiyle çıktım filmden. 



Film Bursa'nın Mudanya ilçesinde geçiyor. Çiçek (Serenay Sarıkaya) ve Doğan'ın (Nejat İşler) zor başlayan ama çabuk biten bir aşkını anlatıyor. Ama aşkları asla beni inandırmadı. Kendimi şuan filmi anlatmamak için zor tutuyorum...

Konu olarak diğer yerli filmlerin aksine farklı bir konu olsa da karakterleri ve oyuncuları, yaşadıkları aşk ve hayat beni hiç inandırmadı. Oysa ki yıllar sonra Nejat İşler'i görmek, Zerrin Tekindor'u seyretmek heyecanlandırmıştı beni en başta. Ama yine de yıllar sonra Nejat İşler'i görmek güzel. Filmin tek elle tutulur yanı o. 

Bence filmin tutulmayacağı anlaşılıp oyuncularla gişe garantisi sağlamaya çalışmışlar. Doğru değil ama böyle bir filmi izletebilmenin tek yolu bu diye düşünüyorum. Diğer türlü senaryo kesin patlardı.

Sonuç olarak bana kalırsa gidilmesi gereken bir film değil. Ama benim gibi merakına yenik düşenler olacaktır.

Aklımda bir çok film var vizyona girmesini beklediğim. Umarım onlarda da hayal kırıklığı yaşamam. 

Beklentinizi çok yüksek tutmazsanız filmi sevebilme ihtimaliniz olabilir diye düşünüyorum. Benim aksimi düşünen biri varsa lütfen yorum bırakabilir mi? Gerçekten çok merak ediyorum.. 
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

8 yorum:

  1. Yaa bu filmi çok merak ediyordum gitmeyelim mi yani ipucu verseydin keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmeyin diyemem tabi ama dediğim gibi beklentileri yüksek tutmayın diyebilirim. Büyük umutlarla gidip büyük hayal kırıklığı yaşadım 😏

      Sil
  2. Ben gittim çok çok harika değildi ama beğendim öbür aşk filmlerine göre farklı bir konusu var en azından 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu farklı evet ama konuda garip. Hiç umduğum gibi değildi. O kadar karıştırmışlar ki konuyu da bi ara çözülmeyecek bizde kim kim öğrenemicez sandım 🙈🙈

      Sil
  3. O zaman ben tercihimi Yeşil Elmalar'dan yana kullanayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu bekliyorum o zaman merak ettiğim bi film 😉

      Sil
  4. Fragmanını izlediğimde içimden bir ses 'fragmanı filmden daha güzel gibi duruyor' dedi :) yine de inandıramamaları şaşırttı... en azından bunu beklemiyordum.
    Vakitsizlikten gidemeyeceğim bir filmdi ama merak ediyordum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tespit. Fragmanını izlerken daha heyecanlıydım. Hala kötü etkisindeyim filmim 😀

      Sil