22 Eylül 2016 Perşembe

Kahvaltı Mekan Önerisi 2 | Saklı Vadi

15 yorum
Yine bir kahvaltı yazısıyla karşınızdayım. Beni gören sadece kahvaltı yapıyorum akşam yemeği yemiyorum sanacak. ☺️

Yuvacık Barajını bilir misiniz? 
Bugün o barajın yanlarında bulunan çok sayıda ki restoranlardan bir tanesine kahvaltı yapmaya gittik. Hava kapalı olsa da çok keyifli bir kahvaltı oldu. Bu kadar doğayla iç içe olmayalı baya bir zaman olmuştu. 

Yalnız baştan söyleyeyim ben susucam fotoğraflarım konuşacak ☺️☺️ 

Buraya nasıl gideceğinizden bahsedeyim ilk önce. Yuvacık Kocaeli'nin İzmit ile Gölcük arasında kalan küçük bir köyü. Köye ulaşabilmeniz için biraz şehirden uzaklaşmanız gerek. Dağların arasında kalmış yemyeşil bir köye ulaşıyorsunuz şehirden uzaklaşınca. Bursa istikametinden İzmit yönüne doğru giderken Yuvacık tabelasını takip edip baraj tabelalarını takip ederseniz kolaylıkla bulabilirsiniz. 

Yolun solundan aşağıya doğru 150 metre kadar gittiğinizde birazdan göreceğiniz güzel yere ulaşacaksınız.
Çok uzun zamandır Kocaeli'nde yaşıyorum. Ve bir çok kez Yuvacık'a gittim. Ama burayı keşfetmenin mutluluğunu yaşıyorum. Hem açık hem ağaçlı olmasından dolayı tam Karadeniz'e benziyor. Sadece bu yüzden bile gelinebilir.

Buraya gelir gelmez sizi bu ördekcikler karşılıyor. Kahvaltıyı ederken onları izlemek çok güzel. Attığım ekmekleri kapmaya çalışmalarında ki halleri çok komikti. Çok yakından temas kuramasam da sizi uzaktan sevmek sevmelerin en güzeli ördekcikler.💕
Kahvaltının gelmesini beklerken de bir sürü geziye çıktı. Podyumda yürüyor gibi halleri.. 

Bu fotoğraflar da oturduğumuz yerden çektiklerim. Her yer yemyeşil. Normal de yeşillik yerlere gidince bende kaşıntı oluyor. Sanırım alerjim var. Ama böyle güzel yerlerde hiç bir sıkıntım olmuyor. Bu güzelliğe hangi alerji dayanır zaten dimi 😍

Artık kahvaltıya geçiyorum hazır mısınız?




Bilmeyenler için dipnot. Muhlama diyorlar Karadeniz de buna. Muhlama, mıhlama, kuymak.. Herkes başka bir şey söylüyor. Aslı ne bende bilmiyorum. Ama yemesine bayılıyorum. Bir muhlama için bir de kalamar yemek için her yere giderim :) Aslında yarım metre kadar uzuyor peyniri. Ama kadraja alamadım 😘
Canınız mı çekti? Tekrar manzara fotoğraflarına dönüyorum. Çünkü fotoğraf çekmelere doyamadım. Her yer beni de çek diye yalvarıyordu 😘

Köy ekmeği, köy tereyağı hepsi burada oluyor. 

Ve yine son kapanış. Mis gibi Türk kahvesi. Hem de kuş lokumlu. Herkes sevmez ama ben bayılırım.. 

Baştan söylemiştim bol fotoğraflı bir yazı sizi bekliyor diye. 

Buraya gelirken şuan ki hava koşullarına bağlı olarak söyleyeyim sıkı sıkı giyinin. Dedim ya tam bir Karadeniz havası var. Ben bir tshirt üzerine gömlek üzerine şişme yelekle üşüdüm. Şalla ısınmaya çalıştım. Ama manzara karşısında bu kadarcık üşümeye değer. Yine de hasta olmamak için dikkat! 
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

15 yorum:

  1. Oh mis icimi cekerek baktim resimlere, bu yaz tatil de yapamadim benim yerime de gez <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapamadım 😞 Seneye yazı iple çekiyorum ☺️ gelirsen gezdiririm seni de 💕💕

      Sil
  2. Yaa burası cok güzelmis ışınlanmak istedim bir an :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işınlanmaman için sebep?? Ben gel hemen 💕💕

      Sil
  3. Öyle mekanları ben de çok çok seviyorum ^^
    Gerçekten resmen huzur veriyorlar ve doyasıya keyif <3

    Kuymak gördüm bittim zaten :))

    Güzel olmuş bitanem ellerine sağlık yazı için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuymak💕 Karadenizli olsam bu kadar severim o kadar ☺️
      Rica ederim tatlım 🎈🎈

      Sil
  4. Kaleminize sağlık. İlk fırsatta gitmek istiyorum. Fotoğraflara bayıldım. Ha bu arada bloğunuzu yeni keşfettim. Takipteyim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim 💕 Muhakkak gitmenizi istiyorum.
      Sevgiler 🙋

      Sil
  5. mis misss gerçekten bu hafta gitsem mi diye düşündüm aldım ismini notlara ekliyorumm 🙈 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim mutlaka git canım ☺️☺️

      Sil
  6. Hafta sonu bizde ailecek yakın yerlere kahvaltıya gidiyoruz burayı da çok sevdim fotoğrafları görünce kahvaltı sofrasına gelenler beni acıktırdı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir aile doyar gerçekten. İki kişi yetti de arttı bize 😀

      Sil
  7. Amanın bayıldım ben buraya :D

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim. Hemen gelirim 😍😍

    YanıtlaSil