13 Ağustos 2016 Cumartesi

Çıkmayan Ruj Rımmel London

6 yorum
Ben bu hayatta en çok çıkmayan rujları sevdim efendim.. :) Ve ne kadar aradım bir bilseniz. Biriniz de çıkıp dememiş aradığın kan burada diye. 

Neyse fazla uzatmıyorum lafı. Çıkmayan ruj olayına evet acayip takığım. Sürekli ruj tazelemek bana göre değil açıkçası. Yanlışlıkla bile dokunmuş olsam bulaşan - bozulan yada bardağıma çatalıma ruj izi çıkması pek hoşuma giden şeyler değil. Ve tam da kriterlerime uygun bir ürün buldum hemen sizinle paylaşayım istedim. 

Rımmel London markasının Provocalips Kiss Proof serisi tam da istediğim gibi hem kalıcı, hem mat bir ürün. Ayrıca 16 saate kadar da kalıcılığı vaad ediyor.. Ama tabi ki 16 saate kadar kalıcı değil. Rimmel Provocalips Kiss Proof serisi çift taraflı olarak yapılmış. Step 1 kısmı renkli kısmı diğer kısım ise rujumuzun kuruduğunda çatlak görüntüsünü ortadan kaldırmak için şeffaf olarak yapılmış.


Kullanımı ise ilk önce Step1 kısmını uygulamak. Yalnız renkli kısmı uygularken dikkat etmemiz gereken bir şey var ki o da ruju kalın ve fazla uygulamak değil, mümkün olduğunca ince ve az şekilde uygulamak. Diğer türlü fazla ürün uyguladığımızda dudaklarınızda bir ağırlık hissedebilirsiniz. Zaten ürün fazla uygulamanıza  gerek duymayacağınız kadar iyi bir ürün.
Step1'i uygulayıp kurumasını sağladıktan sonra sıra Step2'yi uygulamak. Bunu uygulamamızın sebebi ise sadece renkli kısmı uyguladığımızda ürün bir süre sonra dudaklarınızda yapış yapış olabiliyor. Step2 ise bu durumu engellemeye yardımcı oluyor. Hepsi bu kadar! :)

Yanlış bilmiyorsam bu serinin yedi rengi var. Ben tercihimi üç renkten yana kullandım. Her zaman kullanabileceğim nude bir renk ve genellikle akşamları kullanabileceğim kırmızı ve vişne çürüğü tercihim oldu. 

Ruju çıkarmak biraz problem olabiliyor. Baştan söyleyeyim :) Her şeyi denedim. Fakat kendileri en kolay Garnier'ın suya dayanıklı makyaj temizleme sütü ile çıkıyor. 

Rımmel London Provocalips Kiss Proof serisi Watsons mağazalarında satışa devam ediyor. Fiyatı ise 19,90 TL
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

6 yorum:

  1. Bu performansa bu fiyat da aslında güzelmiş.. Wet N Wild rujları da kalıcı ama bu kadar değil elbette.. Ve 16 saat kim kalıcı ruj kullanır bilemiyorum açıkçası :) Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler cano ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wet N Wild de denedim. Ama bulaşıyor. Tek iyi tarafı çok fazla alternatifi var Provocalips'e göre. Bence de kullanılmaz ama gün boyu yine de çok iyi gidiyor. Tavsiye ederim görürsen al derim :)
      Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Bunları cok merak ediyorum ya kesinlikle alıcam bende visne cürüğü alırım büyük ihtimal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi tanesini alınca sonra serisini alıyorsun merak etme :)

      Sil
  3. Sürekli görüyorum bir türlü almak nasip olmadı ama alıcammm :)

    YanıtlaSil