10 Ağustos 2016 Çarşamba

Üç Farklı Tırnak Deseni

8 yorum
Herkese merhaba.

Hastayım. Yazın ortasında grip oldum. Yada nezle bilmiyorum. Hiç bir zaman da griple nezle arasında ne fark var bilmeyeceğim sanırım. Bir burun tıkanıklığıyla başlayıp hemen ertesi gün burnumu tutamamakla hayatıma devam ediyorum. 


Bu arada boş durmadım, kendi kendime bir şeyler yaptım. Bundan bir kaç ay önce biri gelip bak böyle böyle bir şey moda oldu desem olmaz olsun böyle moda derdim. Ama şimdi gördükçe sevmeye başladığım bir şeyden bahsedeceğim. 

Tırnak desenleri özellikle bu sene çok moda biliyorsunuz. Ya tek tırnağa yapılan şekiller veya bütün tırnaklara yapılan şekilleri hemen herkesin tırnaklarında görebiliyoruz. Bende dedim ki senin neyin eksik Fındıkurdu :) Yap sende. Yaptım demeyelim de yapmaya çalıştım diyelim. İnternete baktığınız da çok daha güzellerini göreceksiniz çünkü.


İlk olarak fotoğrafta gördüğünüz gibi yaptım. İnternette gördüğümde çok hoşuma gitmişti. tavla zarı gibi değil mi:) Peki neler kullandım. İlk önce Flormar'ın şeffaf ojesiyle zemini hazırladım ki tırnaklarım da pütürlük varsa gidersin daha güzel gözüksün diye. Daha sonra Flormar'ın 305 Beige Latte rengiyle bir kat sürüp kuruduktan sonra Flormar Quick dry QD10 Black Minimalism rengiyle noktalar oluşturdum. Noktaları tel tokayla yaptım. Sol elimle sağ elime ancak bu kadar oldu :)

Daha sonra sıralı çizgilerden oluşan bir şey denemek istedim.


Bunun içinde alta Flormar 417 Steel Gray sürüp noktaları da yine Flormar 452 Marine Lover ile tamamladım. 
Bir sonra ki denemem de daha farklı bir şey oldu. Günlük hayatta herkes tarafından kullanılmayabilir tamam kabul. Bende çok da kullanacağımı savunamam. Ama bence yine de güzel oldu. Bunun için de Flormar 305 Beige Latte ile zemini hazırlayıp üzerine şuan elimde ki bütün renkleri uyguladım. 

  • Flormar 452 Marine Lover 
  • Flormar 417 Stell Gray 
  • Flormar QD10 Black Minimalism 
  • Flormar 385 Red Velvet
  • Flormar 489 Hot Sun 

Flormar sponsor falan mı oldu demeyin sakın. Çünkü sabah Gratis'e uğradım. Flormar da indirim varmış. Elimde olmayan renklerle oje koleksiyonumu tamamladım. Fiyat 4,95TL idi biliyorsunuz 2,95'e düşmüş. Buradan duyurumu da yaparım ;)

Peki nasıl buldunuz tombul ellerimde ki tırnaklarımı :)

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim. Yaptıklarım Nail-Art olarak algılanmasın lütfen. Bunları zor yapmışken birinin çıkıp böyle Nail-art mı olur demesini kalbim kaldırmaz :)


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

8 yorum:

  1. Ne kadar tatli olmuslar oylee ellerinize saglik 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. İlk görseldekini çok sevdim ne kadar güzel yapmışsınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) yapmaya çalıştım diyelim..

      Sil
  3. Hepsi cok güzel ellerinize saglık <3

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle gecmis olsun diliyorum, sonrasinda ise hicbir zaman tirnaklarina desen yapmaya yeltenmemis biri olarak resimlere bayildim ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıcakta geçmiyor maalesef ama çok teşekkür ederim.. Bende denemiyordum tek tırnağıma derken derken, bir baktım hep yapmaya başladım :))

      Sil