8 Ağustos 2016 Pazartesi

Şaşırtmadın Beni MNG!

7 yorum
Nedir benim bu kargo şirketinden çektiğim yahu! Her gönderimde mi problem yaşayacağım..

Bundan bir kaç ay önce gönderici bu şirketle çalıştığı için -mecburen- alım yapmak zorunda kaldım. Ama ne alım! Kargo İstanbul'dan normalde bir günde gelirken, bir günde gelen kargo üç gün şubede arandı, bulunamadı. Kargo içeriği de yaklaşık 20 kişinin şirket evrakları ve pasaportları. İşin kötü yanı çok yakın bir tarihte bu 20 kişi seyahat edecekler pasaportlarıyla ama pasaportlar bulunamıyor. Ne kadar yalvarsam da dil döksem de bulamadılar ufacık şubede kargoyu. Sonrasında iş arkadaşım gitti kendi aradı ve buldu. 



Bana hayatımın en kötü üç gününü yaşattılar diyebilirim. Bazı insanlar sadece çalışmak için çalışıyorlar. Bunu bir kez daha anlamış oldum. Ay başı maaşlarını zamanında alsınlar, sigortaları yatsın ama asla hizmet anlamında kimseye bir faydaları olmasın!..

Bugün de neredeyse aynı problemi yaşayacaktım, köşesinden döndüm. Geçtiğimiz perşembe günü siparişlerim geldi malum şirketle. Siparişlerimin iadesi için cuma günü görüştüm. Gelmediler almaya. Cumartesi sabah aradım, tamam dediler. öğleden sonra aradım, arkadaş gelecek bilgisi var dediler, akşamüstüne doğru aradım (ki cumartesi günleri burada 15:00'e kadar çalışıyorlar diye sık sık) arıyorum, bu sefer telefonu hiç açmadılar. Bende şubeye gittim teslimat için. Sistem bozuk pazartesi göndereceğiz dediler. Peki dedim. Ama yaşadıklarım aklıma gelince içim rahat etmedi tabi tüm hafta sonu. Bugün aradım. Ne oldu bilin bakalım!!


Ellerimle bıraktığım kargoyu bulamadılar. Gönderici adından, alıcı adresinden her türlü arama tarama yapmışlar ama bulamamışlar. Yine en az yirmi telefon konuşmaları.. Tamam bakıyoruzlar, arıyoruzlardan sonra buldular. Artık nereye koydularsa.. 

Yine yaşlandım anlayacağınız.. 

Her ne iş yapılıyor oluyorsa olsun bence insanlar aldıkları maaşı hak etmeleri gerektiğini düşünüyorum. Cumartesi günü için konuşacak olursam; sistem mi bozuk? Sisteme giremediğin kargoları bir kenara ayır ne senin kafan karışsın ne de beni strese sok. 


Artık internetten sipariş verirken Mng Kargo ile gönderi yapanları tercih etmeyeceğim. Bir - iki hafif sıyrıklarla geçmiş olabilir. Üçüncü de başıma ne geleceği hiç belli olmaz. 


Siz ne düşünüyorsunuz? Geldi mi başınıza hiç böyle bir sorun?


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

7 yorum:

  1. Ayyy hiç sorma yurtiçi kargo beni çıldırttı :D trendyoldan ayakkabı almıştm.Çankırıda okurken.Çankırı zaten küçücük bi il.Dağıtıma çıkartıyorlar bırakmadan şubeye dönüyor , şubeye almaya gidiyorum burda değil dağıtımda diyolar he gelir diyorum yine yok çıldırdım ya bırakın şunu sabit bi yerde dursun gelcem alcam dedim iki fırçaladım eleman yok falan dediler sonra da üzüldüm :D

    YanıtlaSil
  2. Aynı şeyi ilkinde bana da yaptılar. Dağıtımda diyor dağıtımda ki kişiyi arıyorum yok bende şube de diyor, şubeyi arıyorum dağıtımdadır diyor.. Hep aynı bahaneler işte. Hep elemanları yok. Çok şükür yurt içiyle hiç bir sorun yaşamadım ama Mng artık çizmeyi aştı :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kargo herkese aynıymıs benımde hep basıma geliyor. Çıldırtıyolar en sonunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık sınandığımı düşünüyorum :) hepsiyle çalıştım böylesini görmedim..

      Sil
  4. Malesef benim de başıma geldi.. Daha doğrusu ben hep şubeye gidip almak zorunda kaldım.. Bu konuda sadece Aras kargoyu tercih ediyorum.. Çok geçmiş olsun.. Yaşadığın stresin haddi hesabı yokmuş bitanem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömrümden hep bir kaç yılımı alıyorlar :)
      Teşekkür ederim.. Herkes işini yapsa hiç problem olmayacak da işte..

      Sil
  5. Öncelikle çok geçmiş olsun bu kadar büyük olmasa da aksaklıklar ben de yaşıyorum zaman zaman. Genellikle yurt içini tercih ediyorum ama tabii ki onda da sorun çıkıyor. Kesinlikle haklısın hangi iş olursa olsun alınan para hak edilmeli...

    YanıtlaSil