6 Eylül 2016 Salı

Farmasi Matte Lipstick

6 yorum
Şimdi size deseler ki doğal ürün üretiyoruz ve insan sağlığına zarar veren hiç bir içerik kullanmıyoruz. Sevmez misiniz hiç böyle bir firmayı. Valla ben çok severim. Otuza merdiven dayanınca  insan otomatikman on sene sonra ki halini düşünmeden edemiyor ☺️ Hal böyle olunca da bitkisel içerikli doğal ürünler kullanmak en güzeli.

Ben çok kısa bir süre önce tanıştım Farmasi ile. İlk dikkatimi çeken de tabi ki mat serisi rujları oldu.
Benden farklı bir davranış beklenmezdi zaten. Sipariş verecek kimseyi tanımadığım için bir süre tanışamadık kendileriyle. Baktım kimse çıkmıyor karşıma sipariş verebileceğim dedim sen ol danışman. Ne bekliyorsun elleri..Hemen danışman üyeliğim açıldı ve siparişlerimi verdim. Dün de ulaştım kendilerine. 



Ben mat serisinden 24 numarayı sipariş verdim. Rengi, pigmenti, duruşu harika. Normalde mat ruj nemlendirmez ama içeriğinde ki E vitamini sayesinde kuruluk olmuyor.
Uzun süre kalıcı bir ruj. En azından bana 5-6 saat dayandı. Sürüşü de asla zor değil. Çok kolay sürülüyor ve güzel bir kapatıcılığı var.

Şu fuşya rengi görünce bu ne diyenleriniz varsa haklısınız. Benimle hiç bir alakası olan bir renk değil. Zaten bunu da ben istemedim.. Fazla ürün gönderimi olmuş. Zıt kutuplar birbirlerini çeker misali. Bu fuşya da gelmiş beni bulmuş ☺️

Rujların fiyatı 21 TL. Ürüne göre uygun bir fiyat. Her siparişimde ayrı bir rengini vermeyi düşünüyorum. Yakında buralar Farmasinin mat serisiyle dolacak söyleyeyim ☺️ 


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel. Seriyi tamamlamam lazım :))

      Sil
  2. 24 numaranın rengi çok güzel :)) mutlu günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  3. 24 numarayı çokkk beğendimmm güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep sürüşü güzel hem rengi. Canım rujum ☺️☺️

      Sil