5 Eylül 2016 Pazartesi

Çantamda Ne Var? MİM ♥

10 yorum
Fotoğraflarını mime eklendiğim ilk gün çektiğim ama yazısını daha yeni yazdığım bir yazıya hoş geldiniz ☺️ Bu aralar nedense hep bu sorunu yaşıyorum. Telefonumun, fotoğraf makinem yazacağım yazıların fotoğraflarıyla dolu ama yazıları yok ☺️

Bir kaç gün önce sevgili Bayan Kirpik beni 'Çantamda Ne Var?' mimine davet etmiş. Bu güzel davete anca icabet edebildim. Geç kaldığım için lütfen kusuruma bakma...


Şimdi bakalım benim çantamda neler varmış.

Kullanışı en rahat çantamla başlayayım. Markası Vakko. Geçtiğimiz eylül ayında çıkarmıştı bu modeli. Tam bir sene olmuş ama neredeyse hiç kolumdan çıkarmıyorum diyebilirim☺️ Büyüklüğü, hem kol da hem elde tutuşu çok rahat olduğundan diğer çantalarımı pek kullanmıyorum. Tek dezavantajı biraz ağır olması..



Cüzdan olarak da yine Vakko'nun bir modelini kullanıyorum bu aralar. Ben bu tarz küçük cüzdanları çok seviyorum. Nasıl çanta takarsam takayım içerisine sığıyor. Ayrıca şu sıralar piyasa da olan kalem kutu gibi cüzdanları hiç sevmiyorum. Bozuk para yerine parmaklarım sığmıyor ve hep parmaklarım çiziliyor ☺️ Rengi ışıktan dolayı bir garip çıkmış. Altın rengine yakın bir rengi var. 



Gözlüğümün markası Ray-Ban Erika. O kadar uzun bir zamandır bu gözlüğü kullanıyorum ki artık sıkıldım diyebilirim. Bir türlü yeni gözlük almaya fırsatım olmadı. Ama bende yeri farklı olduğundan sanırım vazgeçemiyorum ☺️

Çantamda olmazsa olmazım parfümüm. Canım parfümüm. Vazgeçemeyeceğiniz parfüm hangisidir deseniz sanırım Gucci Guilty derim. O kadar temiz ve güzel kokuyor ki aynı zamanda da hissettiriyor. Parfümlerim hakkında detaylı yazı çok kısa zamanda gelecek. İnşallah.. ☺️



Çantamın diğer vazgeçilmezleri..

Nemlendirici olarak bu arada Gratis de satılan Altermed Panthenol deniyorum. 



Ayrıca çantamın en önemli vazgeçilmezi ise ağrı kesici hap :(  Neredeyse her gün başım ağrıdığı için bittikçe yenisini almak zorundayım. Ve Majezik den başkası ağrımı kesinlikle dindirmiyor.. 

Çantamda sürekli benimle olanlar bunlar. Beni bu mime eklediği için sevgili Kübra'ya tekrardan teşekkür ediyorum. 

Ben yazarken çok keyif aldım. Bu yüzden katılmak isteyen herkesi davet ederim 
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

10 yorum:

  1. Canim bendee cok keyifle okudumm ellerine saglik katildigin icin tesekkur ederim 😘💜

    YanıtlaSil
  2. Harika bir mim bu, keyifle okuyorum. Ben de yapacağım umarım, bir başlayabilsem... Vakko çantalar neden o kadar ağır oluyor bilmiyorum, bendeki de boşken bile ağır. :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, dediğin gibi. Boşken bile ağır. Boyutu ne olursa olsun. Ama ne kadar ağır olursa olsun vazgeçilmez benim için 😍

      Sil
  3. Süper! En kısa zamanda ben de yapacağım bu mimi :)

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli oluyor bu tür yazıları okumak :d Çok güzel ne kadar dolu bir çanta ay ben neden böle değilim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu boş hali 🙈 Normalde daha dolu. Kitaptır, powerbanktir, suyum ve en önemlisi makyaj çantası. Ama bu aralar taşıyamıyorum yük geliyor hepsi ☺️☺️

      Sil
  5. Canımmm başlattığım mime katıldığın için çook teşekkür ederim keyifle okudum <3<3

    YanıtlaSil
  6. çok cici bir mim bu ya :D okumaktan çok keyif aldım. çantanız ne güzel minimalmiş =)

    YanıtlaSil