13 Eylül 2016 Salı

Bir İstanbul Kaçamağı - Vialand

10 yorum
Mükemmel bir şekilde geçirdiğim pazar günümün yazısını ancak yazabildim. Malumunuz bayram. Ve herkesin Kurban Bayram'ı mübarek olsun diyerek başlıyorum.

Arkadaşım Mümü'ye doğum günü hediyesi olarak Vialand'tan bilet hediye edilmiş kardeşinin kız arkadaşı tarafından. Beni de davet etti. Ve geçtiğimiz pazar gününü Vialand'ta geçirdik.


Gitmeden önce gideceğim yerler hakkında araştırma yaparım ama burası hakkında hiç bilgim yoktu. Sadece Tema park içinde olan Nefes kesen dediklerinden haberim vardı. Onu da görür görmez binmeye cesaret edemeyenlerden oldum. O kadar büyük bir şey ki ve o kadar da ürkütücü ki bin sana bir milyon veririz deseler yine de binemezdim. O kadar ısrara rağmen de binmedim zaten :) Normal de her şeyde gelen o deli cesareti benden hızlıca uzaklaştı.

Vialand o kadar büyük bir alan ki zaman aktivitelerle ve binmek için bekleyen insanların oluşturdukları kuyruklardan hızlıca geçiyor. Ama eğlenmek için bire bir bi yer. Nefes kesen hariç hepsine bindim. İlk oyuncağım salıncak oldu. İlk defa bindim desem :) Biraz mide bulandırıcı olsa oldukça keyifliydi.

Bundan sonra ki durağımız Adalet Kulesi oldu. Uzun bir kuyruk sırasından sonra deneme fırsatı bulduk. Ama sırayı beklerken ne ile karşılaşacağım hakkında bir bilgim yoktu açıkçası. Girdik bir boşluğa. Oturduk. Güvenlik önlemlerinden sonra bizi yukarı doğru hareket ettirdiler. Eyüp ayak altında :) Korkmadım değil bu kadar yükseğe çıkınca. Ama birazcık. Bu arada yükseklik 50 metre. Sonra 80 km hızla aşağıya indik. Asansör kopmuş gibiydi. Ama gayet keyifliydi.

Sonra ki durağınız Fatih'in Rüyası. İçeri girince 7 dakikalık kısa bir film izledik. Fatih Sultan Mehmet'in İstanbul'u Fethiyle ilgiliydi film. Bu kısa filmden sonra kayıklara bindik. İşte burası harikaydı. İstanbul'un fethiyle alakalı üniteler yer alıyor içeride. Hepsi gerçek gibiydi. Gibiydi eksik kalır diyebilirim. Sesler, görseller hepsi harikaydı. Keşke tarih dersleri böyle öğretilseydi bize. Daha çok sevebilirdim tarih dersini ☺️

Sonra Safari Tüneline girdik. Burada duvarlara gelen istenmeyen hayvanları vurmak ve puan toplamak görev. Bu görev de üçüncü oldum. ☺️ İlk elin günahı olmaz demişler. Bir dahakine birinci belli.
İçeride fotoğraf çekmek yasak olduğundan internetten bulduğum fotoğraftır.
Sonra bir ıslandık bir ıslandık ki sormayın gitsin. Islanmayız diye yağmurluk almamıştık ama sonra inenlerin sırılsıklam hallerini görünce koşup almak zorunda kaldık. İlk önce yavaş yavaş ilerleyen tren bayır aşağıya indiğinde sizi mükemmel bi su bekliyor. Çıkınca sırılsıklam oluyorsunuz. Buranın adı da Viking. O kadar ıslanmışken bir daha binelim dedik ama o kadar çok sıra vardı ki bekleyemedik. 
Bir sonra ki durak Maceraperest.
Biraz bayır biraz yavaş derken son sürat hızla kısa da olsa heyecanın zirve yaptığı yer. İlk yere yakın olduğumuz yerde fotoğraf çektiler haberimiz yokken ama o kadar çirkin çıkmışız ki gözlerimize inanamadık ☺️☺️

En son atlı karıncalara binerek Tema parkı bitirmiş olduk. Küçüklüğümde hiç binmemiştim. Bu yaşıma kısmetmiş.

Jungle için bilet almıştık. 16:00 gibi tema park dan çıkıp Jungle geçtik. Burası büyük bir hayvanat bahçesi gibi. İçerisinde sürüngenler, kuşlar, balıklar, örümcekler var. Ürkütücü ama bir o kadar da güzel. Bu kadar yakın görmek bir daha kısmet olacağını sanmıyorum. 

 

 

Sonra hayvanlarla temas edebileceğimiz bir yere aldılar bizi. İguana ve yılanla temas kurduk. Bir ara iguana üstüme yürüdü ama iguana çok karizmatik bir hayvan☺️ Ama yılan daha güzeldi. Elime aldım dokundum hatta bana sarıldı☺️☺️ Bu anı asla unutmayacağım.

Mükemmel bir pazar geçirdim. Bomboş İstanbul sokaklarından geçerek başka bir dünyanın zevkini yaşadım. Arefe günü olmasına rağmen İstanbul bomboştu. Trafik olur diye ertelemeyi düşünmüştük ama iyi ki ertelememişiz.

Siz gittiniz mi Vialand'a? Nefeskesene bindiniz mi merak ediyorum?
Herkese iyi Bayram'lar💕
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

10 yorum:

  1. Istanbulda oldugum halde gitmek bir turlu nasip olmadi ama cok istiyorumm 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmeni çok isterim 😀 Gerçekten çok eğlenceli. 💕

      Sil
  2. Ben hayatta binemem öyle şeylere.🙊 Her seferinde korkmayacağım diye kendimi tembihleyip yine de korkup binemediğim ama binenlere de aşırı imrendiğim doğrudur.🙈 Çok eğlenmişsindir eminim 😊 Cesaretini de alkışlamadan geçemeyeceğim.👏☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O cesaret nefeskesende de gelseydi havamdan geçilmezdi eminim 😀 Ama gelmedi. Gerçekten çok eğlendim. Teşekkür ederim 💕

      Sil
  3. Keşke İzmir'de de hepsi boyle olsa. Buradaki oyuncaklar ve hayvanat bahçesi şehrin bir ucundan bir ucuna. Tam stres atmadık bir yermiş:) bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende İzmir'e hayran biri olarak keşke her yer İzmir olsa diyorum. 😍😍

      Sil
  4. Hala gitmedim, çocukları anneme bırakıp gitmem lazım yoksa hiç keyif alamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar içinde çok eğlenceli bir yer ama ☺️
      Umarım gidersin. 💕💕

      Sil
  5. ayyy çok güzel bir blogunuz var :) maşallah canım ayrıca sizi takibe aldım hemde gfc den geri dönerseniz çok sevinirim :) blogum havvaturan5.blogspot.com.tr :) iyi günler canım :)

    YanıtlaSil
  6. bende gidemedim bir türlü ama harikaymış gerçektennnnn ^_^

    YanıtlaSil