24 Şubat 2017 Cuma

Loreal Mucizevi Yüz Bakım Yağı - Dengeleyici

12 yorum
Yazmaya nereden başlasam, nasıl anlatsam dediğim bir ürün ile buradayım. Bir süredir çok düzenli bir şekilde olmasa da Loreal'in mucizevi yüz bakım yağını kullanıyorum. Kendisini sevgililer günü indiriminden çok uygun bir fiyata edindim. Cosmetica dan daha önce bahsetmiştim. Özellikle özel günlerde büyük indirimleri oluyor. Black Friday de yaptığım indirimli alışverişimi okuyabilirsiniz.

Sevgililer günü için de yine güzel indirimler yapınca uzun zamandır girmediğim siteye bakmak zorunda hissettim kendimi. Kendime söz vermiştim uzun süre kozmetik alışverişi yapmayacağıma dair ama bu indirim beni kandırdı 🙈 Normal satış fiyatı 41,90 iken indirimle 20 TL'ye aldım.

Şimdi gelelim ürüne. Ben ışıltı verme etkisini merak ederek aldım. Kimi insan sevmez ama ben yüzümün parlak görünmesini çok seven biriyim. Daha sağlıklı göründüğünü düşünüyorum.


Özellikle kış aylarında kuru bir cildim var. Yüzüme yağ veya nemlendirici uygulamadığım da özellikle alın bölgem pul pul dökülüyordu ki bu ürünü kullandıktan sonra böyle bir durumla karşılaşmadım desem yeridir.

Mucizevi yağın ev sevdiğim yanı kokusu oldu. İlk açtığınız gibi hafiften bir limon kokusu gelse de aslında içerisinde yeşil kekik, karanfil, limon yaprağı, biberiye, melisa, lavanta çiçeği, limon otu ve papatya bulunuyor. Ve ortaya çok temiz bir koku çıkarıyor.

Peki ben nasıl kullanıyorum. Baştan söylediğim gibi çok düzenli kullanmamakla birlikte makyaj altına veya fondötenle karıştırarak yüzüme uyguluyorum. Böylece yüzümde fondöten varmış gibi duymuyor. Ayrıca duştan sonra yüzüm kupkuru olduğundan dolayı 3-4 damla olarak tüm yüzüme uyguluyorum.


Bir de telefonumun nimetlerinden yararlanıp size şöyle bir fotoğraf göstermek istedim 💝 Pek net olmadı ama idare edersiniz siz.

Deneyenlerden yorum bekliyorum ona göre 😉 Herkese güzel cumalar ve şimdiden güzel hafta sonları 🙌




Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

12 yorum:

  1. Acaba yağlı ciltlerde nasıl bir etki yapar merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ciltlerin de kullandığını okudum, izledim. Memnun kaldıklarını da biliyorum. Ama yine kişiden kişiye değişir mi bilemedim..

      Sil
  2. Benim elim bir türlü gitmiyor karma ciltliyim diye :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde bulursan bi dene derim. Hiç bir işe yaramasa bile içerisinde ki bitkiler sayesinde cildin daha dinç görünüyor 😉

      Sil
  3. bende merak ediyorum bu ürünü ama sivilce yapmasından korkuyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sivilce gibi birşey yaşamadım. Aksine yüzümde ki pürüzleri bile aldı 😉

      Sil
  4. Bende kuru ciltliyim bitanem bu ürünüde çok denemek istiyorum genelde herkes memnun güle güle kullan😘💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum.. Memnun etmeyecek bi yanını görmedim bende.😘😘😘

      Sil
  5. Ben de klasik olan çeşidi var, memnunum. Kuru yağları senelerdir kullanıyorum zaten ve bence çok iyi iş görüyorlar. Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. kış aylarında burnumda benimde pul pul dökülmeler oluyor :/ bu ürüne kesinlikle bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de alnım dökülüyor, kullanmaya başladığımdan beri hiç dökülme görmedim.

      Sil