10 Şubat 2017 Cuma

Favoriler | Dizi, Film, Müzik ve Daha Fazlası

4 yorum
Bu yazı ortaya karışık favoriler yazısı olsun istedim. Hemen hemen her telden çalacağım anlayacağınız. O zaman müsadenizle başlıyorum.

İlk önce izlediklerimden bahsedeyim. Yabancı dizileri izlemek pek sevdiğim bir şey değil aslında. Daha çok Türk dizileri ilgimi çekiyor. Ama uzun bir süredir başladığım bir dizi var ki belki bir çoğumuz izlemiş ve yuh daha yeni mi izledin diyebilirsiniz. Evet. Game Of Thrones.

Yabancı müzik ve dizilere karşı anlamsız bir tepkim var. Onlar bizi izlemiyor, dinlemiyorsa biz neden onları dinleyelim gibi bir düşüncem var yıllardır. Ama bunu düşünürken güzel olan her şeyi de izleyip dinlemeye çalışıyorum. Evet baya bir depresif durum hali 😃 Game Of Thrones için ön yargılarım yoktu. Ama izlememek için direniyordum. En sonunda başladım. Ve 3. sezonun ortalarındayım. Hedefim en kısa sürede bitirmek.



Favorilerime iki film de eklemek istiyorum. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine iki film izledim. İkisi de birbirinden harika. Spoiler vermiyorum. Sadece izleyin diyorum. Exam ve El Cuerpo. Ama özellikle El Cuerpo. İzlerseniz mutlaka yorum bırakın.

 

Sonra ki favorim tabi ki 2017'ye yumruğunu koyan Sezen Aksu Biraz Pop Biraz Sezen albümü. Beklediğimize değen, her bir şarkısına ayrı anlamlar yükleyip ilk kez dinliyormuşum hisse veren güzel kadın. En sevdiğim şarkısı şu diyemiyorum bu albümde. Çünkü albümün yarısı sayabilirim. Canımsın sen, Köz, İhanetten Geri kalan sıralamada ilkler. Canımsın Sen Sezen!


Hepimizin gördüğü bildiği bir dergiye kafayı takmış bulunmaktayım. KAFA dergisi. Evirip çevirip tekrar tekrar okuduğum, her yazıyı kafama kazıdığım bir dergi. 2017'ye KAFA'dan girdim diyebilirim. Güzel bir şeyler okumaya ihtiyacınız varsa mutlaka alın. Bu ay ki kapak Nazım Hikmet'ten;
ne muazzam şey seni sevmek..


Son iki aydır en favori yiyeceğim oldu kendisi. Nestle Nesfit Çilekli Tam Tahıllı Bar. Özellikle kışın çilek bulamadığımız için o yazı hatırlatıyor bana ve bir tanesi inanılmaz doyurucu. Ayrıca çok lezzetli. Denemeyeneniz varsa şiddetle tavsiye ediyorum.



Ve son olarak da aralık ayında Antalya Terracity Avm'den aldığım bu Gap 1969 Denim Etek. Aldığım günden beri haftada en az bir kere giyiyorum ve hatta giymeye çalışıyorum 😍 Artık ne kadar sevdiğimi siz anlayın.



Uzun zaman favorilerim bu şekildeydi. Arada bir de olsa böyle favoriler yazısı yazmak istiyorum. Ne dersiniz?


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

4 yorum:

  1. Benim okumaktan çok keyif aldığım yazılardan "favoriler" yazıları. Bir sürü yeni şeylere rastlayabiliyorum çünkü :p
    Game of Thrones'un hastasıyım. En sevdiğim dizilerin başında geliyor. Tavsiye ettiğin filmleri not aldım, en kısa zamanda izleyeceğim.Nesfit tahıllı barları da gördüm, çok merak ediyordum. Onlar da alınacak listemde.

    Tavsiyeler için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun çok mutlu etti beni ♥♥ O zaman her ay olmasa da arada böyle favoriler yazısı yazmalı ;)

      Sil
    2. Kesinlikle!!
      Takiteyim 🙋

      Sil
  2. Game of thrones i oglum izle izle diyor bir türlü baslayamadim.

    YanıtlaSil