12 Temmuz 2016 Salı

Bayram Tatili | Gezdim

Hiç yorum yok
Bayramlar akrabaları ziyaret, küslerin barışması gibi güzel geleneklerin gerçekleştiği güzel günlerdir ya.. Ben bu bayram akrabaları es geçtim. El öpmelerden , ee ne yaptın KPSS'leri, bu sene de mi bekar geziyoruzlardan vazgeçtim..
Tamam tamam.. Beni görende Maldivlere gittim sanacak. Alt tarafı bir saat uzaklıkta bir tatil beldesine gittim.


Malum bize 9 gün tatil olmadığından yakın bölgeler tercih etmek zorunda kaldım. Ayrıca 5 kişilik bir aile olduğumuzdan hepimizi bir araya toplamak çok zor. E bu sene turist gelmedi diye meydan bize kaldı diye düşünemedik. Otellerin geneli turist yoksa otel de yok dediğinden... Bizde tercihi Kocaeli'nin Kandıra ilçesinin Cennet Cebeci köyüne attık. Ben demiyorum cennet diye. Belediye başkanı ve köy halkı böyle karar vermiş..

Yer bulana kadar en az iki gün uğraştım. Sanki Kandıra'ya değil Çeşme de yer arıyoruz. İki günün sonunda içimize sinen bir yer bulduk. Arife günü de girişimizi yaptık.

Bayram da havanın kötü gideceğine dair haberler görüyordum. Ama neyse ki öyle olmadı. Yani yarı neyse ki.. Bayramın birinci günü gök gürültüsü ve şimşek çakmasıyla sabah sekiz de yataktan fırladığımızı saymazsak..

Öğleden sonra açan hava içimize bir nebze de olsa su serpti. Ama yağmur yağdı diye güvenlikler kimsenin denize girmesine izin vermedi. Vermediler ama güvenlikleri dinlemeyen üç kişi maalesef denizin dalgalarına yenik düştü..

Denize girmemize izin verilmeyince de böyle güzel fotoğraflar yakaladım bende.





Bayramın ikinci günü üçüncü gününe hiç benzemedi. Öyle sıcak vardı ki dereceler 30-32 gösterse de deniz suyu sıcaklığı 40 hissedilen hava sıcaklığı 45 derece olabilirdi..

Lafın özü, kısası, kıssası ben her şeye rağmen mutlu ve huzurlu bir bayram tatili geçirdim. Akrabalar gönül koysa da bu sene de böyle oluversin akrabacıklarım ;)

Ben bu bayram mutluluğu deniz de kum da buldum ailemle. Siz nerelerde buldunuz?

Sevgiler,








Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder