9 Temmuz 2016 Cumartesi

Herkese Merhaba | ALIŞVERİŞ

Hiç yorum yok
Yeni açmış bulunduğum bloğumda ilk yazımın alışverişim olmasını istedim. Bu yüzden bugün size aslında uzun süre önce rastgele indirdiğim application dan ne aldım düşüncelerim neler bundan bahsetmek istiyorum. 
Oldum olası Çinlilere bir sempatim vardır. Sebebi tabi ki de tipleri. Ama bugün bir kez daha gözüme girmeyi başardılar.

Ali Express, Wish gibi yurtdışı alışveriş sitelerini hemen hemen hepimiz biliyoruz duyuyoruz artık. Bende Wish'e daha çok güvenip  bir sipariş verdim. Aslında hem deneme amaçlı hem de meraktan diyebilirim. Daha önce Ali Express'ten makyaj malzemesi organizeri almak istemiştim. Ama istediğim ürünü burada bulunca vazgeçtim. Wish'ten aldığım ürün ise makyaj fırçası. Bu tür sitelerde marka olmadığı için ürünün markası yok. Ha geldi ha gelecek, aman ne zaman gelecek diye uygulamasından kontrol ede ede ürün bugün elime ulaştı. Bu arada uygulamasından ne zaman nereye verilmiş, nerede inmiş, hangi ülke de hepsini görebiliyorsunuz.

Kalite olarak tabi ki Türkiye'den aldığım fırçaların yanında yaklaşamaz ama yine de çok kalitesiz de değil. Biraz deneme fırsatım oldu. İlk olarak beğendiğim şey kıllarının dökülmemesi. Ve ürün aynen böyle çantasıyla geldi.



Çantasıyla gelmesi ayrıca hoşuma gitti. Birazcık sanayiden yeni çıkmış araba gibi kokuyor ama umarım yakın zamanda geçer.. Bu arada ürün 24 parça. Ve asıl önemli olan fiyatı. Normal fiyatına ne kadar inanırsak artık o ayrı bir konu ama yine de söyleyeyim asıl fiyatı 170 TL'ymiş. Benim aldığım fiyat 34  TL ve 9 TL de kargo ücreti var. Wish'te 50 TL ve üzeri ürün aldığınızda kargo ücreti ödemiyorsunuz. Birden fazla ürün aldığınız da bir ürününüz 50 TL'nin altındaysa diğerleri 50 TL'nin üstündeyse altında olan için kargo bedeli ödüyorsunuz yani ürünleriniz birleşmiyor. Ama bence bu dezavantaj değil. Bunu hemen hemen birçok site böyle yapıyor. 

Ürünün elime ulaşma süresi site de 35-40 gün yazarken 23 günde geldi. Teslimat tahminimden de hızlı oldu. PTT kargo ile geliyor bu arada. Yani Türkiye den istediğimi bulamadığım zamanlarda Wish'te çılgınlık yapmaya devam...

Ayrıca ürünü beğenmezseniz para iadesinin bir kaç günde olacağı yazıyor sitede. Bu ürünün yanında iki siparişim daha var. Biri daha gelmedi. Ama diğerinden bahsetmek bile istemiyorum.. Ürünü beğenmediğimi ilettim. 2-3 gün içerisinde cevap vereceğiz dedikleri halde yarım saatte cevap verdiler. Ürünün resmini istediler gönderdim ve iade talebimi olumlu karşıladılar. İade için 'bize 5-7 gün zaman tanı' dediler. Tanıdım gitti.. 

Teşekkürler Wish..  Sana on üzerinden dokuz..
Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder