21 Temmuz 2016 Perşembe

Hem Duyuru Hem Sürpriz | Alışveriş

8 yorum
Güzel bir haberim var. Ama hangisinden başlasam :)

27 Temmuz itibariyle Penti  %50 indirim başlatmış. Üyeliğim olduğundan sağ olsunlar mail atmışlar fakat incelemek için cuma günü anca vakit bulabildim. Hazır incelemişken de siparişimi de verdim. Yazımı ancak yazabildim. Çünkü ürünlerin gelmesini bekledim. 



Ödememi de yapmadan önce sepetimde benim eklemediğim hatta Penti'den ekleyemeyeceğim bir şey vardı. Ama ne olduğunu bir türlü çözemiştim. Telefondan baktığım için açılmadı bir türlü. Yani kısacası bana bir sürpriz geliyordu :)
Lafı çok uzatmadan ne olduğunu açıklıyorum. 


Penti'den alışveriş yapınca Sephora'dan indirim kazandım. 50 TL ve üzeri alışveriş yapınca Made İn Sephora markalı ürünlerde geçerli %30 indirim kampanyası yapmışlar. Ama ne yazık ki Kocaeli'nde bildiğim kadarıyla Sephora mağazası yok. Hatta kuponun arkasında mağazaları yazmışlar. Ama maalesef..

Bende düşündüm ki madem ben kullanamayacağım. Yazık olmasın. İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Mersin de mağazaları olduğu yazıyor. Burada yaşayan birine hediye edeyim ben bu kuponu :) Bir işe yarasın değil mi.. 


İndirimden yararlanabilmek için Sephora kart sahibi de olmak gerekiyormuş. E o da olmadığına göre hediye etmek gayet güzel bir fikir. Kuponun geçerliliği 31  Ağustos 2016 tarihine kadar. Bakalım kime gidecek?? Çok fazla katılım olursa çekiliş yapılacaktır.


Bu arada kupondan indirimden bahsetmeyi unutmayalım. Penti'nin kampanyası 22 Ekim'e kadar devam ediyor. Ama ürünler tükenmeden kaçırmayın derim. 


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

8 yorum:

  1. Ayyy ne güzel bişi ama bizim burda dayok sephora :(:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke olsaymış :) Şanslı kişiler vardır belki de duyuralım o zaman ;)

      Sil
  2. Sephora kartim yok keske olsaydi ya uzuldum simdi 🙁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç üzülme :) Sephora kartını kasadan alabiliyormuşsun kartın arkasında öyle yazıyor. Bende şanslısın en azından şehrinde Sephora mağazası var :)

      Sil
  3. Ne güzel düsünmüssünüz, umarim severek kullanacak birine gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım umarım öyle olur ;) Teşekkürler :)

      Sil
  4. Bende kart var canım İzmir'de yaşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman. Sen ilk sıradasın. Duyurulalım mı :)

      Sil