5 Aralık 2016 Pazartesi

Maybelline Push Up Drama & Push Up Angel İnceleme

5 yorum
Artık duymaktan hatta görmekten bıkmış olsak da bu iki ürünün inceleme yazısını yazmadan geçemedim.
Maybelline markasına ait olan bu iki rimel için neler duydum, neler okudum. Dayanamadım aldım. Uzun bir süredir Drama'yı kullanıyorum, son bir kaç gündür de Angel için baya bir fikrim oluştu.


İlk önce Push Up Drama'dan bahsetmek istiyorum.

Almak için direnmedim. Çünkü Maybelline markasına ait rimellere karşı bir zaafım var. Hakkında okuduğum bütün olumsuzluklara rağmen aldım. İlk kullandığımda herkes gibi bende sevmedim. Ama yiğidi öldürüp hakkını yeme demişler. Gerçekten hacim, kirpikleri ayırma, uzatma anlamında benden 10 üzerinden 10'u aldı. 2 kat uyguladığımda kirpiklerimi kaşlarıma kadar değdirdi.

Herkes gibi olumsuz olarak gördüğüm tek yanı fazlasıyla ıslak yapıda olması. Ben ilk önce rimel sürüp makyajımı tamamladıktan sonra eyeliner çeken biri olduğumdan çok fazla problem yaşamadım o konuda. Ama tabi ki acil bir durumda benim gibi makyaj yapanlar bu rimeli tercih etmeyecektir.

Yine Cosmetica indiriminden stok yaptım ben. Benim gibi sevenler varsa ara sıra Cosmetica'yı takip edin. Fiyatı 10 TL'ye kadar düşüyor..

Benim gibi uzun ve dolgun bir kirpik düşkünüyseniz bu rimel hiç size göre değil. Bana göre de değil. İlk aldığımda ( yazısı burda ) bir arkadaşım baya laf etmişti neden aldın diye. Yerden göğe kadar haklıymış. İnce ve plastik fırçası sayesinde kirpikleri sadece doğal bir görünüme kavuşturuyor. Onun dışında 'bence' hiç bir esprisi yok. Adında ki Angel gibi yani melek kanadı gibi bir görünüm vermiyor kirpiklere.

Bitene kadar üst kirpiklerle değil alt kirpiklerime uygulayacağım. Bir daha da alacağımı sanmıyorum. Yine Cosmetica indiriminden merak ettiğim için almıştım.

İki rimel için bir de ben yorum yapayım istedim. Umarım açıklayıcı olmuştur.
Yorumlarınızı bekliyorum 💬








Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

5 yorum:

  1. Benımde çok hoşuma gitti iki ürün acele işiniz varsa hemen yoğun bir görünüm sağlıyor gıbı geldi bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drama güzel ama acele işin varsa değil. Angel doğal görünüm için güzel ama pek bir işe yaramıyor 👎🏻 dramaya devam ✌🏻️

      Sil
  2. Merak ettiğim üründü. teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ediyorum bu iki maskarayı :) teşekkürler

    YanıtlaSil